مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) کبودرآهنگ:

عزم راسخ مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات، اهداف شوم استکبار را ناکام می گذارد/ حضور کم نظیر مردم کبودرآهنگ پای صندوق های رأی

مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) کبودرآهنگ با اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه ما به عشق رهبرمان پای صندوق های رأی می آییم تا منتقم خون حاج قاسم عزیزمان باشیم ومردم کبودرآهنگ نیز با حضور پرشور خود در انتخابات نشان می دهند، مردمی بصیر و دلبسته این نظام و انقلاب هستند .
عزم راسخ مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات، اهداف شوم استکبار را ناکام می گذارد/ حضور کم نظیر مردم کبودرآهنگ پای صندوق های رأی
1400/03/27 - 09:13
تاریخ و ساعت خبر:
110935
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سیده سمیه جعفری ، مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) با اشاره به فرارسیدن انتخابات ریاست جمهوری در کشور و ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در گفت وگو با خبرنگار ما گفت :هموطنان کبودرآهنگی همواره در صحنه های سیاسی و اجتماعی کشور کارنامه درخشانی را از خود به یادگار گذاشته اند و همواره دین خود را به انقلاب مقدس جمهوری اسلامی ایران ادا کرده‌اند.


وی با اشاره به اینکه در آستانه سیزدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری، پویش مردمی «#من_رای_میدهم» توسط بسیج خواهران حوزه حضرت زهراکبودراهنگ، با هدف دعوت از مردم شهرستان در راستای مشارکت در انتخابات راه اندازی شد، افزود: دراین پویش، هم وطنان کبودراهنگی،رای اولی ها،مردان و زنان اعضای خانواده خود و سایر همشهریان شان را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.


این مسئول بسیجی، با استناد به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه : « راه حل مشکلات انتخاب درست است نه رای ندادن.
گفته می شود برخی به خاطر مشکلات معیشتی مردد هستند در انتخابات شرکت نکنند نبایستی این چیزها ما را دلسرد کند درباره انتخابات اگر نابسامانی و ناکارآمدی وجود دارد باید آن را با انتخاب درست و خوب جبران کنیم نه با عدم انتخاب اگر ضعفی در مدیریت ها وجود دارد راه چاره آن چیست؟ که ما در مدیریت ها دخالت نکنیم؟ یا نه یک مدیریت به معنای واقعی کلمه اسلامی و مردمی انتخاب کنیم..» گفت: تا انتخابات ۲۸ خرداد تنها۳ روز دیگر باقیست؛ انتخاباتی که می‌تواند سرنوشت کشورمان را تعیین کند و این فرصت را باید در مسیر فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم هموار کرد.

وی با بیان اینکه ، هم وطنان با مشارکت حداکثری پای صندوق های رای بار دیگر ثابت می کنند، حضور در انتخابات نه یک وظیفه بلکه حق میهنی تمام شهروندان این مرز و بوم است، اظهار کرد: همه ما به عشق رهبرمان پای صندوق های رأی می آییم تا منتقم خون حاج قاسم عزیزمان باشیم ومردم کبودرآهنگ نیز ۲۸ خرداد با حضور پرشور و پر شکوه و و افتخار آفرین خود در انتخابات نشان می دهند، مردمی بصیر و دلبسته این نظام و انقلاب هستند و به طور گسترده در این رویداد بی‌نظیر و افتخار آفرین ملت بزرگ ایران شرکت خواهند کرد.

جعفری در ادامه با اشاره به راه‌اندازی پویش #من_رای_میدهم و #به_عشق_رهبرم_می آیم در بین شهروندان کبودراهنگ اظهار کرد: این اقدام با هدف مشارکت افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات و همچنین با به تصویر کشیدن شوق و احساس خود و حضور پررنگ در انتخابات ۱۴۰۰ اجرا شده است.در این پویش از عموم مردم دعوت شد با مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد اجازه ندهند دیگران برای آنها سرنوشت تعیین کند این پویش با عنوان #من_رای_میدهم. و #به_عشق_رهبرم_می‌آیم ثبت شد.

مسئول بسیج خواهران حوزه حضرت زهرا(س) کبودرآهنگ ادامه داد:در این پویش ۱۰۰۰نسخه بروشور با محتوای مجموعه فاخری از وصایا و نکات و نغز وپرمغز به یادگار مانده از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در بین عموم مردم پخش و توزیع شد.

وی بیان کرد:امروز حضور مردم در این انتخابات تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهند کرد. دشمنان با دیدن حضور پرشکوه مردم بصیری که همواره ثابت کرده اند که در برهه های مهم مدافع انقلاب اسلامی و نظام اسلامی هستند از اهداف پلید خود عقب نشینی می کنند.
وی در پایان گفتگو با دعوت از تمام هموطنان برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: «واعتصموا بحبل الله جمیعاً ولا تفرّقوا»،با الهام از این آیه مبارکه برای حفظ مصالح کشور و تحکیم نظام اسلامی همگان در انتخابات شرکت کنیم وبه فرد اصلح و مومن رای دهیم،ان شاالله مشکلات به قول الهی برطرف خواهد شد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کبودرآهنگ، طرح من رأی می دهن، به عشق رهبر می آیم، سیده سمیه جعفری،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو