کار ویژه علینژاد دادن آدرس غلط و بحران آفرینی برای مردم ایران/ نه بزرگ کاربران فضای مجازی به تحرکات عنصر معلوم الحال

افرادی چون شیرین عبادی، مسیح علینژاد، سالومه سیدنیا از جمله زنان ضدانقلابی هستند که عناد و عقده خود را نسبت به جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند و در این راه بیشترین آسیب را سعی کردند که به مردم ایران و جامعه زنان وارد کنند. این افراد که با گمراهی زنان بسیاری از زنان موفق خصوصا در عرصه ورزش را به بیراهه کشاندند حالا آدرس غلط دیگری به مردم ایران می دهند تا از این راه خواسته اربابان خود را برآورده کنند و مزد خوش خدمتی خود را در این عرصه بگیرند.
کار ویژه علینژاد دادن آدرس غلط و بحران آفرینی برای مردم ایران/ نه بزرگ کاربران فضای مجازی به تحرکات عنصر معلوم الحال
1400/03/27 - 09:00
تاریخ و ساعت خبر:
110985
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - امیرحمزه نژاد: انتخابات یک تصمیم جمعی برای تعیین سرنوشت و مسیر آینده کشور است. این موضوع مانند بسیاری از مسائل کشور کارشناسانی دارد که در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و... صاحب نظر هستند و می توانند مردم را برای رسیدن به نتیجه مطلوب راهنمایی کنند. البته اینکه واقعا افرادی که به عنوان کارشناس شناخته می شوند در این امر تبحر لازم برای راهنمایی مردم دارند یا خیر نیز موضوعی است که بایستی با نگاه به سوابق آنها و میزان سوادشان مورد بررسی قرار گیرد. اما در برخی از موارد افرادی با استفاده از رانت قدرت و رسانه سعی می کنند خود را به عنوان لیدر و هدایتگر مردم معرفی کنند که بیشتر از اینکه افکارعمومی را آگاه سازند آنان را به بیراهه می کشانند.
اخیرا با توجه به اینکه در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر قرار داریم بازوهای رسانه‌های بیگانه که در قالب ضدانقلاب با اهدافی روشن علیه کشورمان فعالیت می کنند از زنانی برای پیام رسانی استفاده می کنند که پیشینه و سابقه کاری آنان چه در داخل و خارج از کشور مشخص است و اینان افرادی معلوم الحال هستند که تنها درجهت خیانت به کشور خود اقدام کردند و اینک در خارج از کشور آشکارا به قالب براندازی نظام جمهوری اسلامی کاسبی می کنند.
رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی بی سی فارسی و ایران اینترنشنال که از آبشخور انگلیس و عربستان سعودی تغذیه می شوند انواع و اقسام جنگ روانی را علیه انتخابات بکار بستند. زیر سئوال بردن انتخابات به انحای مختلف از جمله اقدامات رسانه های ضدانقلاب بوده است. در این میان برخی از زنان ضدانقلاب که در داخل ایران اقدامات خیانت کارانه مختلفی انجام داده اند و بعد از مدتی با فرار به خارج از کشور به عنوان اپوزیسیون سعی کردند انواع و اقسام اقدامات را برای گمراهی خصوصا زنان و جوانان بکار ببندند، حالا از مردم می خواهند که در تعیین سرنوشت خود مشارکت نکنند.
این افراد که در بزنگاه‌های مختلف همواره به سمت منافع کشورهای غربی غش کرده اند و حتی به تحریم های غیر اقتصادی از جمله تحریم ورزش ایران روی آوردند حالا از مردم می خواهند که خود را تحریم کنند و از حضور در پای صندوق های رای خودداری کنند.
افرادی چون شیرین عبادی، مسیح علینژاد، سالومه سیدنیا از جمله زنان ضدانقلابی هستند که عناد و عقده خود را نسبت به جمهوری اسلامی همواره نشان داده اند و در این راه بیشترین آسیب را سعی کردند که به مردم ایران و جامعه زنان وارد کنند. با هر موفقیت زنان ایرانی به جای خوشحالی ابراز ناراحتی کردند و حتی با موفقیت های زنان ایرانی درحوزه ورزش سعی کردند ورزش ایران را تحریم کنند. این افراد حالا از مردم می خواهند که پای صندوق های رای نروند. این درحالی است که کارشناسان مطرح می کنند که امروز حضور مردم می‌تواند پایانی بر همه مشکلات و ناکارآمدی‌ها باشد.
بسیاری از کارشناسان مطرح می کنند که در صورت انتخاب درست شرایط تولید متحول خواهد شد و انقلاب بزرگی در حمایت از تولید ملی رخ خواهد داد؛ چراکه برخی از کاندیداها با تمام وجود به تولید ملی اعتقاد دارند. اما وقتی موضوع به این مرحله رسیده است این افراد معلوم الحال بذر ناامیدی را در اذهان مردم می پاشند تا به قول خود رئیس جمهوری با پشتوانه ضعیف تر انتخاب شود. این درشرایطی است که کشور نیاز به یک امیدواری جدی برای طی مشکلات و یک رویکرد صحیح در ادامه خدمت رسانی قوه مجریه دارد.
این افراد که با گمراهی زنان بسیاری از زنان موفق خصوصا در عرصه ورزش را به بیراهه کشاندند حالا آدرس غلط دیگری به مردم ایران می دهند تا از این راه خواسته اربابان خود را برآورده کنند و مزد خوش خدمتی خود را در این عرصه بگیرند.
البته این عناصر ضدانقلاب تنها به صورت یکسویه در رسانه های معاند سخنوری می کنند درحالی که در شبکه های اجتماعی که کاربران آگاه حضور دارند از بروز و ظهور در این عرصه خودداری می کنند. اخیرا یکی از فعالان زن عنوان کرده که این افراد در شبکه اجتماعی مانند کلاب هاوس که کاربران دیگر هستند و اظهار نظر می کنند وفضای دیالوگ نه مونولوگ وجود دارد حضور نمی یابند تا عیار استدلالشان مشخص شود. منشا این ترس را آنها از بازخوردهای سخنانشان در فضای مجازی به خوبی می گیرند. اگر نگاهی به نظرات مردم در شبکه های اجتماعی درباره سخنان این نوع افراد بیندازیم به طور آشکار دیدگاه منفی آنان را نسبت به این اشخاص معلوم الحال می بینم.
این عناصر معاند همواره به دنبال امنیتی کردن و بحرانی کردن فضای اجتماعی و فرهنگی هستند و در بحران زیست می کنند. درواقع هنرنمایی آنها بحران آفرینی است. اما زنانی که دغدغه مشکلات کشور را دارند به خوبی نقاب از چهره این افراد می اندازند. درواقع در شبکه های اجتماعی خصوصا در میان زنان بیشترین انتقادات و اعتراضات نسبت به این افراد دیده می‌شود. حالا این افراد در بزنگاه های سیاسی اجتماعی کشور مانند انتخابات سعی می کنند مردم را به بیراهه بکشانند. اما بازخوردهای منفی نشان می دهد که نه تنها مقبولیتی ندارند بلکه مورد تنفر جامعه نیز قرار دارند.
کاربران فضای مجازی مطرح می کنند که این افراد کی دلسوز و خیرخواه ایران بودند که اینبار بخواهند راه و مسیر درست را نشان مردم بدهند. درواقع آرزوی این افراد مشکلات و مصیبت بیشتر ملت ایران است و هر چه ایران را در مشکلات غرق ببیند خرسندتر خواهند شد و از این رو سعی می کنند راه اشتباه را به مردم نشان دهند تا به مقصود خود برسند و مزدشان را از اربابان غربی و عربی خود دریافت کنند.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان، انتخابات، مسیح علینژاد، سالومه سیدنیا، شیرین عبادی، ضدانقلاب،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زنان و سیاست
V
آرشیو