پیام وزیر بهداشت برای درگذشت نوجوان ایذه‌ای

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی درگذشت شهادت‌گونه نوجوان فداکار «علی لندی» را تسلیت گفت و اعلام کرد: تمام هزینه این نوجوان فداکار تقبل می‌شود.
پیام وزیر بهداشت برای درگذشت نوجوان ایذه‌ای
1400/07/02 - 20:55
تاریخ و ساعت خبر:
113598
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در پیامی درگذشت شهادت‌گونه نوجوان فداکار «علی لندی» را تسلیت گفت و اعلام کرد: تمام هزینه این نوجوان فداکار تقبل می‌شود.
در پیام بهرام عین اللهی آمده است: ضایعه ناگوار درگذشت شهادت گونه نوجوان فداکار «علی لندی» که با ایثار جان خویش دو بانوی گرفتار در آتش سوزی را نجات داد، موجب تاسف و تالم خاطر اینجانب شد.
وی افزود: این جانفشانی نشان داد که هنوز نوجوانان این مرز و بوم با تأسی از شهدای دوران دفاع مقدس جان خویش را در طبق اخلاص قرار داده و روحیه ایثارگری در کشور ما همیشه زنده است. درگذشت این نوجوان فداکار را به مردم همیشه سرافراز خوزستان و شهرستان ایذه به ویژه خانواده محترم این عزیز ایثارگر، صمیمانه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مرحوم رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
وزیر بهداشت همچنین دستور داد طی تماس با رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، موضوع را بررسی و تمامی هزینه این نوجوان فداکار تقبل و رییس دانشگاه علوم پزشکی خوزستان نیز مراتب تسلیت وی را به خانواده این نوجوان فداکار ابلاغ کند.
علی لندی ۲ هفته پیش برای نجات ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شده و جان هر دو زن را نجات داد، اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
علی لندی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو