ویژه برنامه، مهمانی افلاکیان خاکی در گراش برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه مهمانی افلاکیان خاکی با حضور مادران و همسران شهدا در شهرستان گراش برگزار شد.
ویژه برنامه، مهمانی افلاکیان خاکی در گراش برگزار شد
1400/07/03 - 12:38
تاریخ و ساعت خبر:
113616
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شیراز، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور ۳۰۰ نفر از مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان گراش، ویژه برنامه مهمانی افلاکیان خاکی برگزار شد.

در این همایش سرهنگ پاسدار وحید ستاری، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه گراش در بخشی از سخنان با تبریک فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد هفته دفاع مقدس، با توجه به حماسه آفرینی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بیان کردند که شاید صدام در روزهای آغازین جنگ تحمیلی با محاسبات ظاهری و دنیوی خود و دلگرمی به پشتیبانی گسترده استکبار جهانی و همچنین وضعیت نامناسب دفاعی روزهای اول انقلاب این کشور عزیزمان ایران چنان یقین کرده بود که در کمترین فرصت ممکن ایران اسلامی را به تصرف و تجزیه خواهد نمود اما او حساب همه چیز را کرده بود به جز این که در این نبرد نامتقارن، به سطح آهنین ملت ایران اسلامی برخورد کنند.

در ادامه این ویژه برنامه که در فضای باز مسجد مهدیه برگزار شد، داوود شاکر از یادگاران و رزمندگان دفاع مقدس، با بیان خاطرات حماسه آفرینی رزمندگان به روایت گری پرداختند.
با توجه به فرا رسیدن اربعین سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، ناصر مهیایی از مداحان اهل بیت(ع) شهرستان، به مرثیه سرایی پرداختند.
اجرای سرود گروه رایة الهدی، تجلیل از خانواده های معزز شهدا، توزیع بسته های فرهنگی و بهداشتی از دیگر برنامه های این برنامه می باشد.



انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افلاکیان، شهرستان گراش، هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه افلاکیان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو