حکیمیان کارشناس ارشد فلسفه تربیت اسلامی:

افزایش طلاق، کاهش ازدواج، افزایش اعتیاد، کاهش حیا و عفت و کاهش جمعیت؛ 5 زلزله ویرانگر درساحت خانواده

حکیمیان کارشناس ارشد فلسفه تربیت اسلام در همایش «رسم مادری با موضوع ولایت اجتماعی زن» بر مبنای سبک زندگی حضرت فاطمه(س)؛ فزایش طلاق، کاهش ازدواج، افزایش اعتیاد، کاهش حیا و عفت زنان و مردان و کاهش جمعیت را پنج زلزله ای خواند که در شأن ملت ایران نیست.
افزایش طلاق، کاهش ازدواج، افزایش اعتیاد، کاهش حیا و عفت و کاهش جمعیت؛ 5 زلزله ویرانگر درساحت خانواده
1400/11/03 - 10:13
تاریخ و ساعت خبر:
116553
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - گلستان: همایش رسم مادری با موضوع ولایت اجتماعی زن بر مبنای سبک زندگی حضرت فاطمه(س) صبح امروز در سالن دکتر ابراهیمی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد.
این همایش باشکوه به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا استان،دفتر امور زنان و خانواده استانداری،بسیج دانشجویی و دفتر امور شهری شوراهای استانداری برگزار شد.
بسیج
در این همایش با شکوه، خانم حکیمیان ،معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور ضمن تبریک میلاد حضرت زهرا (س) و ولادت امام راحل(ره)و آغاز هفته بزرگداشت مقام زن و مادر گفت:
در جهانی به سر می بریم که کل جهان در دو بحران ،معنویت و مدیریت دست و پا می زند و این دو بحران آسیب های اجتماعی را در جوامع افزایش می دهد.
وی افزود: در این جنگ نامتقارن نرم درصدد این هستند جامعه بشری را به وضعیتی دچار کنند تا در آن جامعه دیگر بدی ها بد محسوب نشود.
وی با بیان اینکه اگر می خواهیم فرزندان صالح تربیت کنیم ،باید رمز خالصانه زیستن به او آموزش دهیم ،متذکر شد: اخلاص رمز محبوبیت سردار شهید سلیمانی و مکتب این بزرگوار است.

حکیمیان با بیان اینکه جنگ نرم پیچیده نیست و خیلی ساده است افزود: ترویج مشروبات الکلی، مواد مخدر و ترویج بی بند و باری از محوری ترین اهداف جنگ نرم است.
معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور در جمع کنشگران فرهنگی استان تاکید کرد: جامعه ای که به بی و بند و باری کشیده شد خانواده از هم می پاشد،تربیت تعطیل می شود و انسانیت بر زمین می ماند.
معصومه حکیمیان در ادامه سخنانش با بیان این مطلب که مقام معظم رهبری از این بحران ها به عنوان زلزله یاد می کنند،تاکید کرد: از اینرو پنج زلزله بدنه کشور را می لرزاند و گسل های آن بشدت به هم وصل می باشد .
وی افزایش طلاق،کاهش ازدواج،افزایش اعتیاد،کاهش حیا و عفت زنان و مردان و کاهش جمعیت را پنج زلزله ای خواند که در شأن ملت ایران نیست.
وی در ادامه سخنانش گفت: همانگونه که مادران جامعه اسلامی برای فرزند خود مادری دلسوز و عاشق هستند ،‌ در مسئولیت اجتماعی خود نیز یاید، عشق به وطن و حب وطن را در فرزندان خود تقویت کنند.
حکیمیان در پایان گفت: مادران جامعه اسلامی باید مبنای هویت دینی‌اش را در نسل انقلاب مقاوم سازی،احیا و تحکیم کنند.
این همایش با شکوه با حضور سردار ملک،فرماندهی سپاه نینوا گلستان،استاندار، سیدعلی مهاجر،معاون سیاسی امنیتی استانداری گلستان، مسئول بسیج دانشجویی استان و جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان برگزار شد معاونت فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان کشور ؛ بی بند و باری عامل از هم پاشیدگی خانواده و تعطیلی تربیت می شود/آسیب های اجتماعی همانند زلزله ای بدنه کشور را می لرزاند مولودی خوانی در وصف ام ابیها حضرت فاطمه (س) و تجلیل از بانوان فرهیخته استان و اهدای جوایز به برندگان مسابقه پیام معظم رهبری به کنگره ۷هزارزن شهید کشور از جمله برنامه های این جشن باشکوه بود.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
افزایش طلاق،کاهش ازدواج،افزایش اعتیاد،کاهش حیا و عفت و کاهش جمعیت؛ 5 زلزله ویرانگر در ساحت خانواده
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو