خزعلی مطرح کرد؛

اجرای طرحی برای کاهش آمار طلاق با کمک مشاوران

مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: طرحی به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق اجرایی شده تا زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران زندگی خود را تقویت کنند.
اجرای طرحی برای کاهش آمار طلاق با کمک مشاوران
1400/11/04 - 19:35
تاریخ و ساعت خبر:
116595
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - انسیه خزعلی مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه) س و روز زن با اشاره به آموزه‌های حضرت زهرا (س) برای زندگی فردی و اجتماعی زنان گفت: حضرت زهرا (س) حتی لباس عروسی خود را انفاق می‌کردند، گاهی چیزی را که به آن احتیاج داشتند را انفاق می‌نمودند اینکه رهبر معظم انقلاب توجه به نیازمندان را ضرورت امروز جامعه می‌دانند نشان از این است که ما هم باید به تاسی از حضرت زهرا (س) توجه به نیازمندان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
خزعلی با اشاره به دو طرح برای حمایت از زنان و خانواده گفت: یکی از این دو طرح ایجاد کسب و کار خانواده محور برای اشتغال زنان سرپرست خانوار است. این طرحی است که متأسفانه به دلیل کاهش آمار ازدواج و وجود تعداد قابل توجه زنان سرپرست خانوار لازم است به اجرای آن اهتمام ویژه ای داشته باشیم. طرحی دیگری هم به کمک مشاوران مجرب برای کاهش آمار طلاق اجرایی شده تا زنان در چهار سال اول ازدواج به کمک مشاوران زندگی خود را تقویت کنند تا شاهد کاهش آمار طلاق در کشور باشیم.
مشاور امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به پویش خون دادن گفت: طرح دیگری که توسط معاونت امور زنان در حال اجراست پویش خون دادن است. ان شاءالله در این پویش تلاش کنیم زنان برای زنان در این اقدام خیرخواهانه شرکت کنند. همانطور که اطلاع دارید زنان به دلیل وضع حمل بیشترین نیاز را به خون دارند. در حالی که تنها ۵ درصد زنان از اهداکنندگان خون هستند. امیدواریم زنان فرهنگی در تمام این طرح‌های انفاق محور مشارکت داشته باشند.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انسیه خزعلی، اهدای خون، اهدای خون بانوان،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو