علیرغم فوت کودک گواتمالایی در کمپ مرزی

ترامپ مجددا از سیاست جدا کردن والدین مهاجر از فرزندانشان دفاع کرد

علیر غم فوت کودک 7 ساله گواتمالایی در کمپ مهاجران در نیومکزیکو، رئیس جمهوری آمریکا از سیاست خود مبنی جدا سازی والدین مهاجر از فرزندانشان دفاع کرد.
ترامپ مجددا از سیاست جدا کردن والدین مهاجر از فرزندانشان دفاع کرد
1397/09/26 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
11676
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علیرغم فوت دختر بچه گواتمالایی در یکی از کمپهای مرزی نگهداری کودکان مهاجر در آمریکا، دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور از سیاست خود در زمینه جدا کردن والدین مهاجر از فرزاندانشان مجددا دفاع کرد.

به دنبال درگذشت این کودک مهاجر، انتقادات علیه سیاستهای مهاجرتی دولت آمریکا دوباره افزایش یافته است.این تراژدی که موجب خشم افکار عمومی آمریکا شده است روز6 دسامبر در نزدیکی شهر لوردسبورگ در نیومکزیکو اتفاق افتاده است.

این دختر بچه گواتمالایی و پدرش جزو 163 مهاجری بودند که اخیرا به صورت غیرقانونی از مرز عبور کرده اند و در کمپ های موقتی که دولت برای آنها در نظر گرفته بود مستقر بودند. 8 ساعت بعد از بازداشت و جدایی از پدرشف این کودک دچار تشنج و تب بالا شده و بعد از چند روز وخامت جسمانی فوت کرده است.

ترامپ در واکنش به انتقادات در حساب توئیتری خود نوشت؛ سیاست دموکراتها در جدایی کودکان از والدین در دوره اوباما بسیار از بدتر از چیزی بود که او اکنون در حال مدیریت کردن آن است. تصاویر کودکان در قفس را در سال 2014 در دوره اوباما به خاطر بیاورید. با این حال اگر این سیاست جداسازی انجام نشود افراد بیشتری خواهند آمد. و قاچاقچیان از کودکان بیشتر سوء استفاده خواهند کرد!

سیاستهای افراطی ترامپ در مقابله با ورود مهاجران به خاک آمریکا انتقادات زیادی را از زمانی که به قدرت رسیده برانگیخته است.با این وجود وی بر تداوم این سیاستها اصرار کرده و علیرغم مشکلات مالی، کنگره را تهدید کرده است که در صورت عدم تامین بودجه دیوار مرزی با مکزیک دولت فدرال را تعطیل خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
رئیس جمهور آمریکا.مهاجرت به آمریکا.سیاست آمریکایی.نقض حقوق کودکان.کودکان مهاجر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو