ساعت ۲۴ امروز، آخرین فرصت ثبت نام کارت سوخت المثنی

مالکان خودرو و‌ موتورسیکلت که کارت سوخت ندارند یا کارت خود را گم کرده اند، برای ثبت درخواست تا ساعت ۲۴ امروز شنبه اول دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.
ساعت ۲۴ امروز، آخرین فرصت ثبت نام کارت سوخت المثنی
1397/10/03 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
11758
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مالکان خودرو و‌ موتورسیکلت که کارت سوخت ندارند یا کارت خود را گم کرده اند، برای ثبت درخواست تا ساعت 24 امروز شنبه اول دی ماه فرصت دارند برای ثبت نام اقدام کنند.
مالکان خودرو یا موتورسیکلتی که فاقد کارت سوخت هستند تا یکم دی‌ماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه اینترنتی www.mob.gov.ir، اپلیکیشن خدمات دولت همراه و کد دستوری #4* و خودروهای عمومی و دولتی نیز به دفاتر پلیس 10+ برای ثبت درخواست کارت سوخت خود مراجعه کنند.
فرصت ویرایش ثبت نام در روزهای آینده همچنان برای متقاضیان فراهم است.
بنا به گفته «زیبا اسماعیلی»، سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی «طبق آخرین آمار، تاکنون 2 میلیون و 600هزار نفر برای ثبت‌نام اقدام کرده اند که از این تعداد، 400 هزار نفر به‌صورت حضوری مراجعه و ثبت‌نام کردند.»
این گزارش می افزاید: ثبت‌نام کارت سوخت المثنی طبق اعلام شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی، از روز شنبه آغاز شده بود. سه روش برای برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی معرفی شده بود؛ روش نخست ثبت‌نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت بدون کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.
روش دوم مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت‌المثنی و ثبت اطلاعات است که این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار گرفته و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.
روش سوم نیز دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی بود که از امروز آغاز شد.
نسخه‌های Android و IOS این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:
· سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)
· ایران اپس(iranapps.ir)
· کافه بازار (cafebazaar.ir)
· اپ استور (appstore.ir)

منبع: خبرگزاری شبستان
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کارت سوخت.سوخت المثنی.مالک خودرو.مالک موتورسیکلت.فراورده های نفتی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو