خردسال فلسطینی، ۸ ماهه حافظ کل قرآن شد

علاء عوض، خردسال ۸ ساله فلسطینی ساکن در نوار غزه است که در رکوردی بی‌سابقه در این منطقه توانست در مدت ۸ ماه حافظ کل قرآن شد.
خردسال فلسطینی، ۸ ماهه حافظ کل قرآن شد
1397/10/22 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12082
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از وبگاه روزنامه اماراتی البیان؛ علاء عوض با نام‌نویسی در حلقه‌های آموزش حفظ قرآن مسجد «العمری» شهر «جبالیا» واقع در نوار غزه توانست در مدت کوتاه ۸ ماه حافظ کل قرآن شود.
وی حفظ قرآن را با یک صفحه در روز از طریق تسمیع(گوش دادن به آیات قرآن) آغاز کرد، و سپس این روند را به دو تا سه صفحه در روز و در نهایت ۱۶ صفحه در روز رساند و روزانه ۴۵ صفحه از آیات حفظ‌ شده را مرور می‌کرد به‌طوری که در برخی مواقع از صبح تا شب به همراه مربی آموزش حفظ خود در مسجد نزدیک محل زندگی می‌ماند.
أم علی عوض، مادر این خردسال فلسطینی در این باره می‌گوید: «با توجه به میل و رغبت زیاد علاء عوض به حفظ قرآن پیش‌بینی می‌کردم که در یک مدت کوتاه حافظ قرآن شود و از طریق پیگیری روزانه در منزل وی را در این زمینه کمک می‌کردم».
حفظ قرآن در ۸ ماه برای علاء عوض که تنها ۸ سال سن دارد در منطقه نوار غزه یک رکورد محسوب می‌شود و در حال حاضر، از وی به‌عنوان خردسال‌ترین حافظ قرآن فلسطینی در غزه که توانسته در یک مدت کوتاه حافظ قرآن شود، نام برده می‌شود..
منبع: خبرگزاری ایکنا
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فلسطین، حفظ قرآن، حافظ، خردسال، غزه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو