کَرَمیان، برگزیده المپیاد کشوری به طنین یاس گفت:

نقش دختران در عرصه علمی کشور، غیرقابل انکار است

یک برگزیده المپیاد کشوری گفت: نقش دختران در عرصه علمی کشور نقش غیرقابل انکاری است که امروزه با جای گرفتن در کرسی دانشگاه‌ها و مدال‌های رنگین در المپیاد کاملا مشهود است.
نقش دختران در عرصه علمی کشور، غیرقابل انکار است
1397/10/22 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12086
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - افشین کرمیان،ه موفقیت‌های روز افزون کشور ایران در المپیاد و مسابقات جهانی اشاره کرد و گفت: کشور ما از لحاظ رتبه بندی علمی در جایگاه بسیار بالایی از سطح کیفی در مسابقات جهانی و به خصوص المپیاد قرار دارد و همه ساله نام آوران علمی کشورمان، مدال‌های رنگی ارزشمندی را برای کشورمان به دست می‌آورند.
وی ادامه داد: کشور ما از ظرفیت علمی بالایی در جهان برخوردار است و در مسابقات ریاضی و دیگر رشته‌ها همیشه رتبه‌های برتر را کسب کرده ایم اما متاسفانه عدم حمایت مادی و معنوی باعث شده است تا آنچنان بچه‌های المپیاد از انگیزه بالا برخوردار نباشند.
این برگزیده المپیاد کشوری، به موفقیت دختران جوان در عرصه دانشگاه‌ها و المپیاد اشاره کرد و افزود: نقش دختران در عرصه علمی کشور نقش غیرقابل انکاری است که امروزه با جای گرفتن در کرسی دانشگاه‌ها و مدال‌های رنگین در المپیاد کاملا مشهود است و این نشان دهنده آن است که خانم‌ها هم در عرصه علمی رشد بسیار بالایی داشته اند.
افشین کرمیان، به کلاهبرداری برخی موسسات علمی در کشور اشاره کرد و گفت: متاسفانه برخی از موسسات غیرمجوزدار در کشور با سیاست‌های خاصی اقدام به فریب خانواده‌ها می‌کنند و همه ساله هزینه‌های هنگفتی را از سرمایه اولیه یک خانواده را به جیب می‌زنند که متاسفانه درد و دل بسیاری از خانواده‌های کنکوری است و امیدوارم مسئولین بیشتر به این معضل توجه داشته باشند.
این جوان موفق در ادامه افزود: تحقیقات و پرس وجو بهترین روش برای شناخت موسسات مجوز دار و قانونی با عملکرد درست است اما خیلی از خانواده‌ها بدون تحقیق و تفحص و آگاهی‌های لازم اقدام به ثبت نام در این موسسات می‌کنند که ضرر‌های مالی غیر قابل جبرانی را برای آن‌ها در پی داشته است.
وی در حمایت از دانش آموختگان برتر المپیاد در کشور گفت: دغدغه ما المپیادی‌ها صرفا حمایت در کشور عزیز خودمان است اگر ما المپیادی‌ها حمایت شویم قطعا دستاوردهای علمی بالایی را در کشور رقم می‌زنیم. متاسفانه برخی از نخبگان کشور عاملی برای پیشرفت کشورهای دیگر به خصوص مخالفان جمهوری اسلامی شده اند که اگر ذره ای توجه به آن‌ها می‌شد شاید امروز در کشور خودمان خدمت می‌کردند.
خبرنگار حامد کوماهی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کرمیان، المپیاد کشوری، فضای علمی، دختران نخبه
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو