تداوم واکنش کاربران فضای مجازی به بریده شدن سر کودک شیعه سعودی

واکنش کاربران فضای مجازی به بریده شدن سر کودک شیعه عربستانی مقابل چشمان مادرش ادامه دارد.
تداوم واکنش کاربران فضای مجازی به بریده شدن سر کودک شیعه سعودی
1397/11/21 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12520
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - اخیرا خبر کشته شدن یک کودک ۷ ساله به نام زکریا الجبار با واکنش‌های زیادی در فضای مجازی همراه بوده است.
زکریا چند روز پیش به همراه مادرش برای زیارت مرقد مطهر حضرت رسول(ص) عازم مدینه بود. راننده وهابی تاکسی با اطلاع از شیعه بودن این مادر و فرزند با شیشه شکسته شده کودک را مقابل چشمان مادر سر برید.
روزنامه عکاظ در این خصوص نوشته بود که این مادر و پسر خردسالش از منطقه «الاحساء» برای زیارت مسجد النبوی به مدینه منوره آمده بودند. روزنامه الیوم سعودی هم به نقل از «ناصر علی الفایز»، پدربزرگ کودک مقتول نوشت که دخترش (مادر مقتول) در شهر جده مشغول به کار است و برای زیارت به مدینه رفته بود.
پدر بزرگ زکریا در مورد حادثه قتل می‌گوید که قاتل شیشه یکی از مغازه‌ها را شکسته و با آن به سمت وی حمله کرده و گلوی او را بریده است.
این اقدام وحشیانه با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بوده است. کاربران با هشتگ #زکریای_شهید به این اقدام وحشیانه واکنش نشان داده و این واکنشها همچنان ادامه دارد.
منبع: خبرگزاری مهر
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فضای مجازی، کودک شیعه، زکریای شهید، ناصر علی الغایر، روزنامه عکاظ
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو