سردار محمد خاکپور

سرنخ عوامل حادثه زاهدان یک «زن» بود/ حضور دو پاکستانی در تیم ترور

فرمانده نیروی زمینی سپاه با تشریح عملیات شناسایی عوامل حادثه تروریستی زاهدان گفت:دو نفر از عناصری که در این تیم تروریستی حضور داشتند، پاکستانی بودند و عامل انتحاری هم فردی پاکستانی بود.
سرنخ عوامل حادثه زاهدان یک «زن» بود/ حضور دو پاکستانی در تیم ترور
1397/12/01 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12617
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای جنایت تروریستی در جاده خاش و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از آنکه قطعات خودروی انتحاری را تحویل برادرانمان در نیروی انتظامی دادیم، آنها مدل خودرو را به ما اعلام کردند و پس از آن نیروهای اطلاعاتی و عملیاتی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه کار شناسایی، دستگیری و انهدام تیم پشتیانی کننده تروریست‌ها را آغاز کردند.
وی افزود: دو روز قبل اولین سرنخ ما که یک خانم بود، شناسایی و دستگیر شد و از طریق این خانم، به افراد دیگر رسیدیم.
پاکپور گفت: دو نفر از عناصری که در تیم تروریستی جاده خاش-زاهدان حضور داشتند، پاکستانی بودند و عامل انتحاری فردی پاکستانی به نام «حافظ محمد علی» از پاکستان بود، فرد دیگری به نام ابوبکر نیز از پاکستان در این تیم حضور داشت.
سایر عوامل، سه نفر از منطقه سیستان و بلوچستان بودند که دو نفر از آنها دستگیر شده و یک نفر دیگر هم که متواری است و بزودی دستگیر خواهد شد.
سردار پاکپور یادآور شد: این تیم تروریستی مهمات و تجهیزات بسیار زیادی آماده کرده بود و قرار بود در ۲۲ بهمن هم اقدامات انتحاری انجام دهد ولی از آنجا که ما برای دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن تمهیدات زیادی داشتیم تروریست‌ها موقق به انجام اقدامات تروریستی نشدند.
وی افزود: حتی در مرز هم در ایام دهه فجر، عناصر تروریستی تلاش‌های زیادی برای انجام اقدام تروریستی کردند اما موفق نشدند.
فرمانده نیروی زمینی سپاه ادامه داد: در نهایت در جاده خاش-زاهدان یک اقدام کور انجام دادند و اتوبوس حامل پاسداران را منفجر کردند.
منبع: مشرق
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سردار خاکپور، زن، تروریست زن، حادثه زاهدان، طنین یاس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو