بغض در خیابان‌های شهر رژه می‌رود +عکس

عطیه همتی فعال رسانه ای در صفحه اینستاگرام خود نوشت:
بغض در خیابان‌های شهر رژه می‌رود +عکس
1397/12/01 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12618
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - من همیشه خوب بلد بودم خودم را خر کنم. ببخشید مودبانه‌اش می‌شود اینکه خوب بلد بودم خودم را گول بزنم و وضعیت را عادی جلوه بدهم و نیمه پر لیوان را طوری نگاه کنم که بقیه به ریشم بخندند. آدم تطبیق پذیری که هرچه می‌شود سعی می‌کند یک‌جوری با آن کنار بیاید یک‌جوری که انگار بهتر که این اتفاق افتاده‌است. الان هم نشسته‌ام اینجا دارم بلند بلند خودم را خر می‌کنم، ببخشید تطبیق می‌دهم که سیب زمینی سرخ کرده خوشمزه تر از قرمه سبزی است. مثلاً میشود به جای گوشت در ماکارونی سویا ریخت ضررش کمتر است.
فست فود ضرر دارد خانواده‌ها برای بچه‌هایشان تخم مرغ و سیب زمینی پخته درست کنند و توی پارک جا بیندازند بیشتر هم خوش می‌گذرد یا امام رضا همه جا هست لازم نیست حتماً آن همه راه بروی تا مشهد به آقا سلام بگویی. دارم خودم را خر می‌کنم و حواسم به دست مادرانیست که آخرین النگویشان را برای شهریه قسطی پیش دانشگاهی بچه‌شان میفروشند که کسی شود.
به زن و شهرهایی که به پراید ۴۵ میلیونی با حسرت نگاه می‌کنند. به جایش پیاده میروند که برای سلامتی‌شان بهتر است. زنان کارگری که این دم عیدی مشتری زیاد دارند و اگر دیوارشویی دارید ساعتی هزارتومان بیشتر می‌گیرند. به طلبه‌هایی که نرخ نماز و روزه قضا را پایین آورده‌اند.
به موی بلند دختر کوچکی که عکسش را از پشت توی سایت دیوار دیدم به قیمت یک میلیون و دویست هزارتومان. البته موی کوتاه برای رشد بچه‌ها حتماً خوب است‌.
اسفند رسیده‌است، بغض دارد توی خیابان‌های شهرم رژه می‌رود. میخواهم نیمه پر این لیوان ترک خورده کوفتی را ببینم. نیمه‌ای وجود ندارد. آب هست ولی کم است. گلویمان خشک و خاکی است کفاف نمی‌دهد.
پی‌نوشت: قرار نبود زندگی اینطوری به ما حمله کند.
پی‌نوشت: اسفند عرق شرم می‌شود روی پیشانی پدر…

منبع: مشرق
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فضای مجازی، داغ های مجازی ، طنین یاس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو