در گفت وگو با یک بانوی نمونه ورزشی شهرستان ورامین:

ورزش بانوان ورامین در مسیر پیشرفت/ پیشتیانی همسرم از مهم ترین عوامل موفقیتم است

یک ورزشکار زن شهرستان ورامین با بیان اینکه ورزش بانوان در شهرستان ورامین پیشرفت بسیار زیادی را داشته است و امیدوارم با نگاه و توجه بیشتر مسئولین این شهرستان، ورزش بانوان همچنان رشد و ترقی داشته باشد.
ورزش بانوان ورامین در مسیر پیشرفت/ پیشتیانی همسرم از مهم ترین عوامل موفقیتم است
1397/12/05 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12637
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - حشمت بختیاری از جمله زنان موفق شهرستان ورامین است که علاوه بر خانه داری و تربیت صحیح فرزندان، در امر ورزش هم بسیار موفق عمل کرده است. وی 47 سال دارد و دارای دو فرزند دختر می‌باشد. خانم بختیاری در مسابقات ویژه دهه فجر موفق شد عنوان دار مقام اول در رشته دارت در شهرستان ورامین باشد و در کنار دیگر افتخارات، این مقام را هم در کارنامه خود به ثبت برساند.گفت وگویی با این زن نمونه شهرستان ورامین ترتیب داده ایم که از نگاهتان می‌گذرد:
ورزش تفریح سالم من است
حشمت بختیاری هستم. 47 سال سن دارم اما همیشه نیت و هدفم این بوده است که در هر سن و سالی که قرار دارم به ورزش حرفه ای بپردازم و از اینکه روزهای خودم را با ورزش سپری می‌کنم بسیار خوشحال هستم در حقیقت ورزش کردن برای من تفریح بسیار سالمی محسوب می‌شود و دوست دارم در رشته‌های مختلف نه تنها در شهرستان بلکه در کشور هم عنوان دار باشم.
مقام اول مسابقات در رشته دارت شدم
در سری مسابقات ویژه دهه فجر در شهرستان ورامین موفق شدم در رشته دارت ویژه بانوان، مقام اول را کسب کنم که این مسابقات در رده‌های سنی 40 تا 50 سال برگزار شد و شور و اشتیاق و رقابت بسیار سالمی بین بانوان برقرار بود که خداراشکر با تلاش و دقت نظر توانستم مقام نخست را کسب کنم.
رشته دارت ورزش مهیج و بسیار جذابی است
رشته دارت رشته بسیار مهیج و جذابی برای هر سن و سالی است و این ورزش به تمرکز یک فرد و هدفی که دارد بسیار کمک می‌کند همچنین این رشته در قوی تر شدن وضعیت جسمانی یک فرد به خصوص در قسمت مچ دست تاثیر بسزایی می‌گذراد.
بانوان بیشتر به ورزش اهمیت بدهند
متاسفانه بسیاری از بانوان و دختران جوان کمتر به ورزش کردن می‌پردازند و همین باعث شده تا از روحیه و جسم متناسبی برخوردار نباشند. به اعتقاد من ورزش کردن محدود به سن و سال نمی‌شود و یک فرد می‌تواند با روحیه و اعتماد به نفس بالا به ورزش حرفه ای یا غیر حرفه ای بپردازد.
ورزش جزئی از زندگی من شده است
من حدود پانزده سال است که ورزش می‌کنم و ورزش کردن جزئی از زندگی حرفه ای من شده است. در کنار موفقیت در رشته دارت بسیار علاقه مند به شنا هستم و در این رشته هم حرفه ای فعالیت دارم. همچنین در رشته پیلاتس در کنار استاد عزیزم سرکار خانم لیلا شیبانی در باشگاه اوتانا ( ولکانیک ) شهرستان ورامین خیلی حرفه ای این ورزش را دنبال می‌کنم.
در کنار ورزش به هنر آشپزی هم بسیار علاقه دارم
جا دارد در این مصاحبه از همسر عزیزم بسیار صمیمانه تشکر داشته باشم که بهترین مشوق من در این عرصه بوده اند و همیشه من را پشتیبانی کرده اند. این نکته را هم متذکر شوم که در کنار ورزش بسیار به امر خانه داری و به خصوص آشپزی علاقه فراوانی دارم و ورزش کردن باعث نشده است که در امر خانه داری بخواهم کوتاهی داشته باشم.
ورزش بانوان در شهرستان ورامین پیشرفت بسیار زیادی را داشته است
ورزش بانوان در شهرستان ورامین پیشرفت بسیار زیادی را داشته است و امیدوارم با نگاه و توجه بیشتر مسئولین این شهرستان، ورزش بانوان همچنان رشد و ترقی داشته باشد. ضمن اینکه اساتید عزیزی همچون خانم شیبانی و سرکار خانم عاطفه خوش آبی و دیگر مربیان بسیار به ورزش بانوان جلوه زیبایی را بخشیده اند و پیشرفت زیادی را در بانوان ایجاد کرده اند.
سخن پایانی...
در پایان این مصاحبه ضمن تشکر از شما و اساتیدی که نام بردم جا دارد از مربی سابق خودم خانم بازاریان در رشته شنا بسیار کمال تشکر را داشته باشم.
خبرنگار: حامی کوماهی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
ورزش بانوان، ورزشکار ورامین، طنین یاس، زنان ورزشکار، قهرمان دارت
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو