نیروهای مسلح لایروبی گرگان‌رود را برای تخلیه سریع‌تر از شهرهای گلستان انجام می‌دهند

سرپرست استانداری گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام شود، لایروبی گرگانرود در محل اتصال به دریا از مسیر چارقلی تا خواجه‌نفس است تا زمان تخلیه سیلاب به سمت دریا افزایش یابد.
نیروهای مسلح لایروبی گرگان‌رود را برای تخلیه سریع‌تر از شهرهای گلستان انجام می‌دهند
1398/01/05 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
13030
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سرپرست استانداری گلستان گفت: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام شود، لایروبی گرگانرود در محل اتصال به دریا از مسیر چارقلی تا خواجه‌نفس است تا زمان تخلیه سیلاب به سمت دریا افزایش یابد.
نیروهای مسلح لایروبی گرگان‌رود را برای تخلیه سریع‌تر از شهرهای گلستان انجام می‌دهند
به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، میرمحمد غراوی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت مناطق سیل‌زده و تصمیماتی که برای تخلیه سیلاب از شهرهای آق‌قلا و سیمین‌شهر گرفته شده است، اظهار داشت: اقدامات برای پیشگیری از ورود سیلاب و طغیان رودخانه به مناطق سیمین‌شهر و گمیشان در حال انجام است.
وی افزود: یکی از مهم‌ترین اقداماتی که قرار است با همکاری ستادکل نیروهای مسلح و با امکانات ارتش و سپاه انجام شود، لایروبی گرگانرود در محل اتصال به دریا از مسیر چارقلی تا خواجه‌نفس است. با این کار زمان تخلیه سیلاب به سمت دریا افزایش می‌یابد.
سرپرست استانداری گلستان گفت: از طرفی چون بارش داریم و امدادرسانی با بالگردها برای امروز ممکن نیست، روز گذشته از ظرفیت بالگردها برای خدمات‌رسانی به روستاهای سیل‌زده استفاده کردیم و آذوقه کافی به این روستاها رساندیم.
معاون ستادکل نیروهای مسلح: اقدامات نیروهای مسلح در مناطق سیل‌زده گلستان ادامه‌دار است
وی گفت: گاهی تصمیمات محلی از سوی برخی گروه‌ها و مردم گرفته می‌شود که امدادرسانی را مختل می‌کند. برای همین تصمیمات مشترکی گرفته شد تا فعالیت‌های مهندسی دستگاه‎ها به گونه‌ای انجام شود که مسئولان محلی توجیه و از تبعات این اقدامات مطلع شوند تا ممانعت در محل صورت نگیرد و اقدامات سریع به نتیجه برسد.
غراوی ادامه داد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما آب‌گرفتگی شهرک صنعتی آق‌قلا و سرایت بخشی از سیلاب به فرودگاه گرگان است. تلاش می‌کنیم با بازگشایی مسیر به سمت رودخانه قره‌سو بخشی از آب را هدایت کنیم.
تسنیم
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
لایروبی,نیروهای مسلح,استان گلستان,گرگان رود,سیل
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو