مرگ بر آمریکا ، مرگ بر خوی استکباری شیطان

هیچ عاقلی دعا برای مرگ ملّتی نکرده است و شعار مرگ بر آمریکا، شعار علیه حاکمیت استعماری آن دولت است. مرگ بر آمریکا، یک شعار قارچی نیست، بلکه یک واکنش به دشمنی بی‌شمار دشمن و آرزوی مرگ بر فرهنگ فرعونیّت، ظلم، استعمار، استکبار، کودک‌کُشی، دشمنی و … است.
مرگ بر آمریکا ، مرگ بر خوی استکباری شیطان
1398/01/20 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
13217
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - روزبهانی: در پی حادثه‌ی جاری شدن سیلاب در تعدادی از شهرستان‌های کشور عزیزمان، "جمهوری اسلامی ایران" و از دست دادن تعدادی از هموطنان‌مان، برخی از سلبریتی‌ها با انتشار و رسانه‌ای کردن پیامی پوچ و تهی، خواسته یا ناخواسته عدم اِرق به کشور خود را ثابت کردند و عنادشان را با مسلمانان ابراز داشتند. این روایت که به دروغ در رسانه‌های غیرمعتبر بارها و بارها از زبان بزرگانی نقل شده است به شرح زیر است:
«اي کاش دعاي مرگ برای دیگر ملت‌ها از دهان ايرانيان بيوفتد. ای کاش جمعه به جمعه برای نیمی از جهان آرزوی مرگ و نیستی نکنیم تا انقدر مملکت‌مان دچار مرگ و غم و عزا نشود. همان انرژي منفي که بعد از هر نماز از حلقوم ایرانیان هیجان‌زده درمي‌آید، عاقبت به سر ايرانيان برمي‌گردد. کاش بعد از هر نماز در مساجد آرزوي برکت، ايمان و يکتاپرستي براي تمام دنيا مي‌کرديم تا شاید قطره‌ای از این دریای انرژی مثبت به خودمان بازگردد.»
حال آنکه هیچ عاقلی دعا برای مرگ ملّتی نکرده است و شعار مذکور علیه حاکمیت استعماری آن دولت است. مرگ بر آمریکا، یک شعار قارچی نیست، بلکه یک واکنش به دشمنی بی‌شمار دشمن و آرزوی مرگ بر فرهنگ فرعونیّت، ظلم، استعمار، استکبار، کودک‌کُشی، دشمنی و … است.
انرژی منفی زمانی است که در مقابل دندانِ تیزِ گرگ‌ها هر لحظه احساس ترس داشته باشیم. اتفاقاً واکنش نشان دادن به دشمنی‌های دشمن، سبب موج مثبت و افزایش روحیه و ایمان می‌گردد.
به گفته‌ی حجّت‌الاسلام والمسلمین قرائتی: «دین اسلام، دین صلح و رحمت برای عالمیان است ولیکن در آیه‌ی شریفه‌ی ۲۹ سوره‌ی مبارکه‌ی الفتح آورده شده است: «مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَي الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ تَرَاهُمْ رُکَّعًا سُجَّدًا» بدان معنا که «محمّد [ص] پيامبر خداوند است و کساني که با اويند بر کافران سختگير [و] با همديگر مهربان‌اند؛ آنان را در رکوع و سجود مي‌‏بيني.» ایرانیان، دعای مرگ برای دشمنان را از خدای خویش آموخته‌اند که همچنین در آیه‌ی شریفه‌ی ۴ سوره‌ی مبارکه‌ی البروج خطاب به اصحاب اخدود، قاتلان انسان‌های باایمان می‌فرماید: «قُتِلَ أَصْحَابُ الْأُخْدُودِ» بدان معنا که «اصحاب اخدود به هلاکت رسیدند.» و مرگ بر آنان باد.
همچنین که حدیث قدسی زیارت عاشورا به ما یاد می‌دهد صد بار بگوییم: «اَللّهُمَّ الْعَنْ اَوَّلَ ظالِمٍ ظَلَمَ حَقَّ مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ، وَآخِرَ تابِعٍ لَهُ عَلي ذلِکَ» یعنی برای دشمنان خدا نه یک بار و دو بار بلکه صدها بار آرزوی مرگ کنیم.
دعای مرگ برای چند دولتی که دشمنی با خداوند را پیش گرفتند، در حقیقت دعای مرگ برای جریانی است که در طول تاریخ برای اهداف خود تا توانستند انسان‌های مظلومی را کشته‌اند و به آرزوی مرگ برای آن‌ها نیز بسنده نکردند و عملاً دست به کار مرگ آن‌ها شدند. اگر خوب بیاندیشیم این دعای مرگ برای دشمنان خداوند در حقیقت دعای زندگی است برای تمام انسان‌های کره‌ی زمین.
کشتار بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار ویتنامی به دست سربازان آمریکایی که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند، بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی و کشتار ۲۲۰ هزار ژاپنی، کشتار ۴۰ هزار غیر نظامی از مردم افغانستان، کشتار صدها هزار غیر نظامی از مردم عراق، حمایت از رژیم کودک‌کُش صهیونیستی، حمایت از گروه تروریستی داعش و القاعده، تجهیز و تشویق صدام برای تحمیل ۸ سال جنگ به ملّت شکست‌ناپذیر ایران، حمله‌ی مستقیم ناو آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت ۲۹۰ نفر از هموطنان‌مان، ترور ناجوانمردانه‌ی دانشمندان هسته‌ای کشورمان، حمایت و تجهیز شجره‌ی ملعونه‌ی سعودی در حمله به مردم یمن و هزاران جنایت دیگر در این کره‌ی خاکی تنها بخشی از جنایات و رذایل دولت نامشروع آمریکایی است.
این در حالیست که شعار، یک فرهنگ نیست بلکه عقیده و فعالیّت سیاسی یک ملّت است و دین ما از سیاست‌مان جدا نیست. به نقل از آیت‌الله مدرّس: «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست.» بنابراین ذکر آن در مساجد، معابد و مراکز دینی کشورمان از واجبات دین است.
همچنین باید این نکته را در نظر بگیریم که این متن از دکتر الهی قمشه‌ای، پناهی، بهبهانی و دیگر بزرگان نیست و انتساب کذب این ادعاها به نام‌های متفاوت جهت اعتباربخشی به جملات سخیف متن، شبهه‌ای بیش نیست.
آمریکا، دشمن اصلی جمهوری اسلامی ایران است و اگر الآن در این حال و وضع هستیم و مسئولین و مدیران دولتی‌مان بی‌کفایت‌اند به این خاطر است که خودمان انتخاب‌شان کرده‌ایم ولی دشمن ما نیستند؛ شاید خائن باشند که این باز نشانگر آن است که دشمن ما همان دولت جنایتکار آمریکا است که همراه با مقاومت‌مان برایشان نابودی و مرگ از خداوند را می‌خواهیم.
اگر انسانیم، اگر مسلمانیم و مخالف هرگونه ظلم به مظلوم، می‌دانیم باید خواستار نابودی این دولت جنایتکار باشیم و اگر خداوند را درست بشناسیم باز هم می‌دانیم که او هیچوقت برای خواستن مرگ ظالم برای ما بلایی نازل نمی‌کند و سخره‌آور است اگر باز هم بارش شدید رحمت الهی، باران و جاری شدن سیل را به خاطر همچنین شعاری بدانیم.
"اسلام رحمانی" یا "اسلام دموکراتیک" با قرائت لیبرالی از دین، کلیدواژه‌ای است که بارها و بارها رهبر معظّم انقلاب (مدظله‌العالی) و دیگر کارشناسان دینی نسبت به آن هشدار داده‌اند. فراموش نکنیم شبکه‌های بیگانه با جوسازی‌های غلط و بزرگنمایی‌های دروغین خود قصد بر عدم مشاهده‌ی زیبایی‌های این رویداد طبیعی دارند؛ مهمان‌نوازی، کمک به هم‌نوع، وحدت، همدلی و مهربانی‌های زیادی از این قبیل از جمله کوچک‌ترین زیبایی‌های "اتحاد ملّت جمهوری اسلامی ایران" است که شبکه‌های معاند توان هضم آن را ندارند. مراقب باشیم فریب نخوریم!
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شعار، مرگ بر آمریکا، مرگ بر فرعونیت، مرگ بر کودک کشی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو