جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور خبرداد:

اجرای طرح " هر حوزه مقاومت یک خانه برای زنان سرپرست خانوار"/ مناطق سیل زده را آبادتر و بهتر از قبل می سازیم

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفر به پلدختر با بیان اینکه در بین سیل زدگان تعداد زیادی زنان سرپرست خانوار که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند وجود دارند ، گفت: برای کمک به آنها بسیج زنان کشور طرح " هر حوزه مقاومت یک خانه برای زنان سرپرست خانوار" را با کمک خواهران بسیجی سراسر کشور اجرا خواهد کرد.
اجرای طرح
1398/01/27 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
13290
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینا بیابانی، جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در سفری به لرستان ضمن برگزاری جلسه با مسئول بسیج جامعه زنان این استان به منظور بررسی آسیب های سیل و ارائه راهکار در این زمینه و استفاده از فرصت های موجود از مناطق سیل زده و روند خدمت رسانی به سیل زدگان به ویژه رسیدگی به وضعیت زنان سیل زده بازدید کرد.

وی در گفت و گو با خبرنگار طنین یاس با اشاره به اینکه صبح روز 26 وارد خرم آباد شدیم و بلافاصله به پلدختر رفتیم ، هدف از این سفر را دیدار با بانوان سیل زده و بازدید از فعالیت های خواهران پاسدار و بسیجی حاضر در این مناطق دانست و افزود: متأسفانه در بازدید از این شهر عمق فاجعه را بیش از حد تصور دیدیم.

وی با اشاره به اینکه نیروهای بسیج، سپاه و ارتش و نیروهای امدادی و جهادی حاضر در این شهر با روحیه جهادی و انقلابی تحسین برانگیزی مشغول خدمت رسانی به عزیزان سیل زده هستند ، بیان کرد: اکنون اهم کاردر این مناطق پاک سازی و تمیز کردن خیابان ها، معابر و منازل ساکنان پلدختر است و خدا را شکر تا حدودی وضعیت شهر رو به بهبودی است.
جانشین سازمان بسیج زنان کشور با بیان اینکه یقینا زمان و تلاش بسیاری می طلبد تا شهر به چهره اولیه خود برگردد ، تصریح کرد: ساخت شهر نیاز به عزم ملی و مساعدت همه مردم ایران دارد همه باید کمک کنیم تا پلدختر و معمولان و دیگر مناطق سیل زده کشور، بهتر از قبل ساخته شوند و مردم عزیز این شهرها بتوانند به زندگی عادی خود برگردند.

بیابانی با اشاره به تعداد زیادی از زنان سیل زده سرپرست خانوار گفت: این عزیزان تحت حمایت نهادها و سازمان های حمایتی نیستند و نیاز به کمک و حمایت بیشتری دارند و بسیج جامعه زنان در نظر دارد تا در طرحی به نام " هر حوزه مقاومت یک خانه برای زنان سرپرست خانوار " بتواند با مشارکت و کمک های خواهران بسیجی سراسر کشور این عزیزان را کمک کند تا بتوانند دارای سرپناه مناسب به همراه لوازم منزل در حد رفع نیازهای اولیه شوند.
وی گفت: من از همین فرصت استفاده می کنم و از شهر پلدختر از همه خواهران بسیجی سراسر کشور درخواست می کنم که کمک های نقدی خود را به حساب سازمان سازمان بسیج مستضعفین به شماره 5151818086011 واریز کنند، تا موفق به انجام این امر خداپسندانه شویم.
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه از تجهیز سه مهد قرآنی با مساعدت مؤسسه طلوع نورکه به دلیل سیل تخریب شده است ، خبر داد.

بیابانی در پایان از همه خواهران پاسدار و بسیجی استان لرستان و بسیجیان سایر استان های کشور که در این شهر به سیل زدگان خدمت رسانی می کنند یا کمک های خود را به طرق مخلتف به این شهرها ارسال می کنند ، تشکر کرد و گفت: این عزیزان از زمان وقوع سیل مخلصانه به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند و امیدوارم هر چه زودتر این مناطق با لطف خدای سبحان و کمک مردم بهتر از قبل ساخته شود و مردم عزیز، صبور و مؤمن این مناطق زندگی عادی خود را از سر گیرند.
بنابر خبرنگار اعزامی ما به پلدختر جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در این سفر ضمن حضور در مناطق سیل زده با استقبال خوب زنان و دختران رو به رو شد و پای درد و دل و خواسته های آنها نشست و در زمینه های دستورات لازم برای رفع نیازهای سیل زدگان را صادر کرد.
همچنین حضور هنرمندان محبوب بچه ها مثل "عمو قناد"، " خاله مهربون" نیز خالی از لطف نبوده و باعث شادی و ایجاد نشاط و امید در کودکان این مناطق شده است. ارسال بسته های آموزشی و وسایل برای مهدهای سیل زده از دیگر برکات حضور مردم و هنرمندان و مسئولان رده های مختلف بسیجی و .. است.
این گزارش می افزاید: خیرین می توانند کمک های نقدی خود را به حساب سازمان بسیج مستضعفین به شماره 5151818086011 یا به شماره شبا همین حساب IR030150000005151818086011 یا به شماره کارت 5892101214485209 واریز نمایند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مینا، بیابانی، جانشین، سازمان بسیج زنان کشور، مناطق سیل زده، طرح، زنان سرپرست خانوار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو