همایش خانواده پایدار در بوشهر برگزار شد

به مناسبت سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، همایش خانواده پایدار ویژه کارکنان سپاه امام صادق (ع) و خانواده هایشان در بوشهر، با سخنرانی دکتر حاج حسینی از تهران، برگزار شد.
همایش خانواده پایدار در بوشهر برگزار شد
1401/04/11 - 08:57
تاریخ و ساعت خبر:
139748
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - بوشهر: به مناسبت سالگرد پیوند آسمانی حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه (س)، همایش خانواده پایدار ویژه کارکنان سپاه امام صادق (ع) و خانواده هایشان در بوشهر، با سخنرانی دکتر حاج حسینی از تهران، برگزار شد.
در این همایش که در روز چهارشنبه ٨تیر ماه در حسینیه ثارالله سپاه امام صادق (ع) برگزار گردید، فرماندهی سپاه امام صادق (ع) ضمن خیرمقدم به مهمانان، به تببین موضوع هویت خانواده ایرانی _اسلامی و نقش زنان در این باره پرداختند.

در ادامه این همایش خانم دکتر حاج حسینی، کارشناس مسائل زن و خانواده، با محوریت افزایش جمعیت، آسیب ها وتهدید های ناشی از پیری جمعیت و خطرهای سیاه چاله جمعیتی در ایران را تشریح و تبيين کرد.
در بخش دیگر این برنامه، دکتر کمیل یوسف شعیبی، محقق و پژوهشگر ، ضمن تشریح مباحث سبک زندگی اسلامی، راهکارهای درمان ناباروری در طب ایرانی اسلامی را ارائه نمود.
در روز پنجشنبه 9تیرماه، این همایش با حضور مسئولین فرهنگی و اجتماعی خواهر و برادر نواحی استان بوشهر، در قالب کارگاه های اقناع سازی افزایش جمعیت و عفاف وحجاب برگزار شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
همایش خانواده پایدار در بوشهر برگزار شد
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو