به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها؛

پرستاران خرم آباد تجلیل شدند+ عکس

پیش از ظهر امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان و کادر ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد، پرستاران بیمارستاران شهید رحیمی تجلیل شدند.
پرستاران خرم آباد تجلیل شدند+ عکس
1401/09/09 - 13:23
تاریخ و ساعت خبر:
143561
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان پیش از ظهر امروز به مناسبت میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان و کادر ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد، پرستاران بیمارستاران شهید رحیمی تجلیل شدند.

سرهنگ پاسدار محمد برامکی، فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد در حاشیه این مراسم اظهار داشت:در وصف پرستار گفتن، حقیقتاً جلوه ای زیبا می طلبد که آن هم جانفشانی و حضور همه جانبه شما در میدان سخت و دشوار پرستاری است.

وی افزود: ما به عنوان شاهدان بی واسطه مخصوصا در دوران بیماری کرونا که وارد همه جوامع بشری شد،دیدیم که وجود نازنین شما پرستاران تا چه اندازه برای مردم آرامش بود.
فرمانده سپاه خرم آباد با اشاره به رشادت، شجاعت و ایثارگری های پرستاران عنوان کرد:نقش و جایگاه شما در مجموعه پرافتخار کادر و درمان از آنچنان ارزشمندی برخوردار است که نمی توان به راحتی از آن عبور کرد.

برامکی خاطرنشان کرد: در طول بیماری منحوس کرونا، به لطف خدا و تلاش های شبانه روزی تیم های بهداشتی، درمانی جز اولین کشورها در مهار بیماری کرونا بودیم.

وی با اشاره به شهادت جمعی از مدافعان سلامت از جمله پرستاران در خط مقدم نبرد با بیماری کرونا تصریح کرد: امروز، پرستاران، پزشکان و کلیه کادر درمان ما سربلند و سرفراز، همچنان پای کار بوده و آلام مردم را کم می کنند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پرستاران خرم آباد تجلیل شدند+ عکس
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو