مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان؛

جانبازان تاریخ درخشان انقلاب و همسران آنها ستارگان خاموش

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان گفت: جانبازان تاریخ درخشان انقلاب و همسران جانبازان ستارگان خاموش و افتخار آفرینان مملکت هستند.
جانبازان تاریخ درخشان انقلاب و همسران آنها ستارگان خاموش
1401/09/10 - 09:54
تاریخ و ساعت خبر:
143574
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از لرستان : مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان در حاشیه این دیدار به خبر نگار ما ضمن تبریک ولادت با سعادت بانوی کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: ما به جانبازان و همسران انها که حقیقتا ستارگان خاموش هستند افتخار میکنیم.

وی اظهار داشت: همسران جانباز با صبر و حوصله بعنوان پرستار و با توسل به پرستار کربلا حضرت زینب (س) زندگی میکنند.
سپهوند ابراز کرد: همسران جانباز زندگی سختی دارند و مشقت خاص خود را دارد ولی این عزیزان با تاسی گرفتن از حضرت زینب این سختی ها و مشقت ها را با جان و دل پذیرا هستند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان ادامه داد: امروز به مناسبت روز پرستار تصمیم گرفتیم به منزل یکی از جانبازان 70 درصد بیاییم و از همسر این جانباز فردوس دولتشاه تجلیل بعمل آوریم.
وی گفت: چیزی که برای من خیلی جالب بود این بود که جانباز با اینکه 70 درصد بود ولی گفت؛ این چند درصد از وجودم را هم فدای رهبر میکنم و اینگونه صحبت ها برای ما و امثالهم درس است.

سپهوند خاطر نشان کرد: حقیقتا ما درس صبر و مقاومت را باید از همسران جانباز یاد بگیریم و آن را سر لوحه زندگی قرار بدهیم.
وی همسر جانباز رضا مروتی را مصداق واقعی، صبر و استقامت خواند و افزود: درس صبر و استقامت واژه ساده ولی عمیق است و این را فقط همسر جانباز رضا مروتی میتواند تعبیر کند چرا که با عمق وجودش درک کرده است.
سپهوند ادامه داد: همسر جانباز با اینکه با سختی زندگی میکند در کنار همسرش ولی، دم از سختی، و مشکلات نزد و تنها حرفش، این بودمن رهبرم دوست دارم و جانم فدای حضرت آقا انشالله که زنده باشند.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه استان لرستان جانبازان را تاریخ درخشان انقلاب و همسران آنها را ستارگان خاموش و افتخار آفرین خواند و گفت: همه ما افتخار میکنیم که همچون بانوانی مثل فردوس دولتشاه داریم و همه باید قدر دان زحمت های این عزیزان باشیم.
گفتنی است رضا مروتی در زبیدات عراق در سال 1364 به درجه جانبازی جانبازی نائل آمدند.

خبرنگار - کبری دریکوند
انتهای پیام/*-

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
جانبازان تاریخ درخشان انقلاب و همسران آنها ستارگان خاموش
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو