مسمومیت ناگهانی ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم

۱۸ نفر از دانش آموزان دختر یکی از هنرستان های قم، امروز چهارشنبه با علائم مسمومیت به بیمارستان ولی عصر این شهر منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که به گفته پزشکان حال عمومی همه آن ها خوب است.
مسمومیت ناگهانی ۱۸ دانش‌آموز دختر در قم
1401/09/10 - 22:57
تاریخ و ساعت خبر:
143599
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - ۱۸ نفر از دانش آموزان دختر یکی از هنرستان های قم، امروز چهارشنبه با علائم مسمومیت به بیمارستان ولی عصر این شهر منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که به گفته پزشکان حال عمومی همه آن ها خوب است.
عبدالله صادقخانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : پیش از ظهر امروز ۱۸ نفر از دانش آموزان دختر یکی از هنرستان های قم دچار علائم بی حالی و سرگیجه شدند که در ساعت ۱۲ توسط اورژانس به بیمارستان ولی عصر قم منتقل شدند.
وی در رابطه با وضعیت عمومی دانش آموزان اظهار داشت : برابر نظر پزشکان وضعیت عمومی تمامی دانش اموزان خوب است و فقط ۲ نفر از دانش آموزان به دلیل داشتن بیماری های زمینه ای تحت مراقبت های بیشتر پزشکی هستند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک قم در پاسخ به این سوال که علت بدحالی دانش آموزان چه چیزی بوده است، گفت علت اولیه براساس نظر پزشکان و علائم بالینی، مسمومیت این دانش آموزان بوده که در حال بررسی بیشتر موضوع هستیم .
در همین رابطه دکتر محبی سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی قم در گفتگو با خبرنگار ایرنا گفت : در تماس با اورژانس در خصوص بیماری تعدادی از دانش اموزان بلافاصله اورژانس به هنرستان اعزام شدند.
وی افزود: هجده دانش اموز دچار مسمومیت شده بودند که با چند دستگاه امبولانس به یکی از مراکز درمانی قم منتقل کردند.
دکتر محبی افزود: بعد از درمان اولیه شانزده نفر بهبودی نسبی به دست آوردند و دو دانش آموز به دلیل بیماری آسم در حال حاضر کمی دچار بیحالی و ضعف هستند.
وی با اشاره به نمونه برداری برای آزمایشهای اولیه افزود: بعد از جواب این آزمایشها علت دقیق این مسمومیت اعلام خواهد شد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دانش آموز، دانش آموزان، درمان، قم، ولی عصر ،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو