توقف اکران «ما همه باهم هستیم» در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت: به دلیل طبعات اجتماعی دستور توقیف اکران فیلم سینمایی "ما همه باهم هستیم" در سراسر سینما‌های استان کرمان صادر شد.
توقف اکران «ما همه باهم هستیم» در کرمان
1398/03/28 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
33954
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان گفت:پس از رصد فضای مجازی توسط معاونت رصد فضای مجازی و معاونت حقوق عامه دادسرای مرکز کرمان و با توجه به واکنش‌های اجتماعی در بین مردم استان کرمان در خصوص بازیگری از بازیگران این فیلم که در نقش فروشنده موادمخدر با لهجه مردم شریف استان کرمان ایفای نقش می‌نموده و موجب اعتراضات شدید مردمی گردیده دستور توقیف اکران این فیلم در سطح استان کرمان به اقدامات پیشگیرانه صادر و اقدامات مقتضی در خصوص پیگیری موضوع صادر گردیده است.
سالاری افزود: با عنایت به نقش پررنگ استان کرمان در امر مبارزه با مواد مخدر که خاکریز مقدم مبارزه با باند‌های مواد مخدر وارداتی است علیرغم فشار مضاعف قاچاقچیان مواد مخدر که عمدتا غیر بومی استان کرمان هستند این استان به عنوان سنگری برای مبارزه با توزیع مواد مخدر در داخل کشور عمل نموده است و شایسته نیست این چنین مورد بی مهری قرار گیرد.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان در پایان افزود:در این رابطه پرونده‌ای من باب حقوق عمومی در دادسرای عمومی و انقلاب کرمان تشکیل و با افرادی که موجب جریحه دار شدن احساسات و عواطف مردم شریف استان کرمان را فراهم نمودند برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اکران,ما همه با هم هستیم,سینما,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو