دولت، خیلی خوب و درست عمل می‌کند!/ هزار آفرینِ معصومه ابتکار به کارنامه روحانی

«معصومه ابتکار»، فعال اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور روحانی، در بخشی از یک مصاحبه اظهار کرده است: «در این شرایط با دشواری‌هایی که وجود داشته است دولت خیلی خوب از عهده مشکلات برآمده است که نمونه آن کنترل قیمت ارز است.
دولت، خیلی خوب و درست عمل می‌کند!/ هزار آفرینِ معصومه ابتکار به کارنامه روحانی
1398/04/31 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34357
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - «معصومه ابتکار»، فعال اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور روحانی، در بخشی از یک مصاحبه با شماره یکشنبه گذشته روزنامه همشهری اظهار کرده است:
«در این شرایط با دشواری‌هایی که وجود داشته است دولت خیلی خوب از عهده مشکلات برآمده است که نمونه آن کنترل قیمت ارز است؛ همچنین افت شدید قیمت ارز و طلا که یک علامت بسیار خوبی است که دولت مسلط است. برخلاف آنچه سعی می‌کردند القا کنند دولت کاره‌ای نیست و برنامه و تسلط ندارد، این اتفاقات نشان می‌دهد که دولت در این برهه سخت و دشوار دارد درست عمل می‌کند. همه می‌گویند که این شرایط سخت‌ترین جا و نقطه عطفی است که اگر حل شود، دولت اقتدار و برنامه داشتن خودش را به نمایش کشیده است؛ یعنی دولت با یک برنامه کاملا علمی توانست التهابات را کنترل کند و با برخی تغییرات و جابه‌جایی مهره‌ها شرایط را تحت کنترل خودش دربیاورد!»[7]
*علاقه به حفظ پست و مقام خصوصاً در دولت آقای روحانی که هیچکس جرأت یک انتقاد کوچک را هم ندارد به خوبی قابل درک است ولی مسئله اینجاست که این حب و علاقه نیز حد و مرزی دارد.
یعنی مشخص نیست خانم ابتکار چطور حاضر هستند عملکرد دولتی که صراحتاً می‌گوید قائل به نظارت بر قیمت‌ها نیست و علی‌الاثبات بر مشکلات کشور افزوده است را خوب و درست ارزیابی کنند؟!
آنهم در مقابل چشم میلیون‌ها مخاطبی که ثمره کارهای خوب و درست دولت را به رأی‌العین می‌بینند و قضاوت می‌کنند.
خانم ابتکار حکما اخبار را پیگیری نمی‌کنند که ببینند رئیس‌جمهور محترم چطور افزایش 30 درصدی نرخ اجاره‌بهای مسکن را «امیدوارکننده» می‌خواند و وزیر کار نیز علنا مصاحبه می‌کند و می‌گوید طرحی برای حذف یارانه ثروتمندان آغاز نشده است![8]
و البته از تمام اینها گذشته، چیزی به نام «برجام» و البته بیدستاوردی‌ها، شکست‌ها و جاسوس‌بازی‌هایش، شاقول خیلی بهتری برای قضاوت درباره عملکرد دولت مشترک اصلاح‌طلبان و اعتدالیون است.
در اقتفای اظهارات ابتکار، خوانش صحبت‌های اخیر عباس عبدی، از تئوریسین‌های اصلاح‌طلب در مصاحبه با فارس نیز خالی از لطف نیست.
عبدی گفته است: دولتی که نتواند سریع‌ تصمیم بگیرد عملکرد درستی نخواهد داشت. البته سریع تصمیم گرفتن به معنای تصمیم ابلهانه نیست، چون بسیاری از تصمیم‌های احمدی‌نژاد را نادرست می‌دانم. سریع به این معنا نیست که وقتی الان پیشنهادی می‌شود، ۲ دقیقه دیگر تصمیم بگیریم. باید کمیته‌ای تشکیل شود و این کمیته هر تصمیمی که گرفت، انجامش بدهند و روی این مسئله یک ماه یا ۲۰ روز وقت بگذارند؛ نه اینکه ۴ سال به صورت متناوب تکرار شود و هرکسی هم که چیزی می‌گوید مرتب بگویند این می‌خواهد دولت را براندازی کند. دولت اصلا با این وضعیت می‌افتد و احتیاجی نیست که کسی دولت را بیندازد.
منبع: وبلاگ مشرق
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
معصومه ابتکار، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، عملکرد خوب دولت!
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو