«پایتخت۶» از آذر کلید می‌خورد

الهام غفوری اعلام کرد با همه بازیگران اصلی قرارداد بسته شده و آذرماه کار پایتخت۶ از مازندران شروع می‌شود.
«پایتخت۶» از آذر کلید می‌خورد
1398/04/31 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
34372
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - فصل ششم مجموعه تلویزیونی «پایتخت» قرار است عید نوروز دوباره آنتن شبکه یک را قُرُق کند. این بار محسن تنابنده علاوه بر سرپرست نویسندگی و طراحی، کار نگارش را هم در غیاب مرحوم خشایار الوند انجام می‌دهد. ولی در همین راستا برخی هر روز خبرهای ضد و نقیضی از «پایتخت» منتشر می‌کنند؛ یک روز خبر از عدم حضور ارسطو(احمد مهرانفر) می‌دهند اما تهیه‌کننده سریال این خبر را تکذیب کرد.
الهام غفوری تهیه کننده گفت: "خوشبختانه همه بازیگران در کنار ما هستند و برای همه‌شان قصه طراحی می‌شود. احمد مهرانفر هم یکی از نقش‌های اصلی پایتخت است و «ارسطو» می‌ماند چون هم ما به هنرنمایی‌اش علاقه‌مندیم و هم مردم او را دوست دارند. البته نمی‌دانم این شایعات از کجا آمده است."
الهام غفوری حتی در سوالی درباره حضور دوباره مهران احمدی هم اشاره کرد: بستگی دارد محسن تنابنده به چه طرحی نهایتاً برای ساخت «پایتخت6» برسد. هر اتفاقی امکان دارد!
حالا موضوع علیرضا خمسه و کاراکتر بابا پنجعلی مطرح می‌شود که قرار است اتفاق خاصی برای او بیفتد و نباشد؛ این خبر را هم الهام غفوری تکذیب کرد و گفت: حاشیه‌ها را درنظر نگیرید و همه اخبار را از رسانه‌های رسمی پیگیری کنید. او تأکید کرد: قرارداد بازیگران اصلی سریال بسته شده و با آماده شدن فیلمنامه، پیش تولید در پاییز و آذرماه هم تست گریم و لباس آغاز می‌شود.
تهیه‌کننده سریال «پایتخت» در خصوص شروع تولید و لوکیشن‌های اصلی گفت: همه‌چیز بستگی به پایان نگارش و موقعیت‌های داستانی دارد ولی آغاز فصل پاییز، شروع رسمی فصل ششم سریال «پایتخت» است. آذرماه تست گریم و لباس و نهایتاً در اواسط و اواخر این ماه هم کار تصویربرداری و تولید را آغاز خواهیم کرد. همیشه نقطه اصلی و آغازین «پایتخت» مازندران بوده و این بار هم از شیرگاه کار را کلید خواهیم زد.
او درباره اضافه شدن بازیگران جدید به سریال «پایتخت»،‌گفت: ما همه منتظر نگارش نهایی سریال «پایتخت» هستیم که محسن تنابنده مشغول نگارش است. باید ببینیم داستان چه سمت و سو و موقعیت‌هایی خواهد داشت و به تناسب آن از بازیگران استفاده می‌کنیم. ما فعلاً برای اینکه همه بازیگران اصلی را داشته باشیم قرارداد بسته‌ایم تا ببینیم سمت سوی قصه و داستان فصل ششم «پایتخت» به کجا می‌رسد و آنوقت درباره جزئیات دیگر حتماً اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
با این تفاسیر باید ببینیم و منتظر باشیم خانواده نقی‌معمولی بعد از اتفاقات سوریه و مبارزه با داعش، چه اتفاقاتی برایش خواهد افتاد. گروهی که چند سالی است با بازیگرانی چون ریما رامین‌فر، محسن تنابنده، علیرضا خمسه، مهران احمدی، نسرین نصرتی، هومن حاجی‌عبداللهی سارا و نیکا فرقانی اصل مهمان خانواده‌های مردم می‌شوند. البته در فصل پنجم بهرام افشاری هم به این پروژه اضافه شد.
مجموعه تلویزیونی «پایتخت» تا به امروز در 5 فصل، قصه خانواده‌ای را تعریف می‌کند که علیرغم تمام مشغله‌های معیشتی و اجتماعی در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و توانسته رتبه اول بیشترین رضایت مردم را برای خودش کسب کند.
تسنیم
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پایتخت د6,سریال,تلویزیون,شبکه یک
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو