پیش‌بینی وضعیت آب و هوا؛

بارشهای پراکنده در پایان هفته/رخت بر بستن آلاینده‌ها از تن پایتخت

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از بارشهای پراکنده‌ آخر هفته در اقصی نقاط کشور خبر داد.
بارشهای پراکنده در پایان هفته/رخت بر بستن آلاینده‌ها از تن پایتخت
1398/10/10 - 22:27
تاریخ و ساعت خبر:
37369
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: امروز در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، سواحل شمالی، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از مرکز کشور و از بعدازظهر در برخی نقاط شمال شرقی و شرق، بارش برف و باران و همچنین وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
وی افزود: روز چهارشنبه در برخی نقاط شمال شرق و شرق بارش برف و باران و وزش باد، در ارتفاعات شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی نقاط شمال غرب، بارش پراکنده و در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: پنجشنبه در برخی نقاط استان‌های خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، ارتفاعات شمالی و جنوبی البرز مرکزی و شرقی، ارتفاعات کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات شمال غرب، بارش پراکنده و در برخی نقاط سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان، رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
ضیائیان بیان کرد: تا قبل از ظهر جمعه همچنین در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران و رعد و برق ادامه خواهد داشت.
وی گفت: همچنین در این روز در گیلان، غرب مازندران و شمال شرق، بارش پراکنده رخ خواهد داد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: از اواخر وقت جمعه سامانه بارشی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور شده و در روز شنبه در مناطق شمال غرب، غرب، جنوب غرب، برخی نقاط جنوب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز غربی و مرکزی، استان‌های گیلان و مازندران و از اوایل شب، در برخی استان‌های یزد، خراسان جنوبی و کرمان، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت و در استان‌های جنوبی، رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
به گفته ضیائیان، هوای تهران از امروز (سه‌شنبه) تا فردا (چهارشنبه) نیمه ابری و ابری، گاهی همراه با وزش باد و غبار صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
مهر
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
بارش,آلاینده,پایتخت,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو