آیا علیزاده نادم و پشیمان شده است؟/ سرابی که بسیاری را فریب داده است

ماجرای هنرمندان و سلبریتی هایی که به خارج ازکشور رفته اند و بعد از مدتی نادم و پشیمان از پشت کردن به کشورمان با توبه و اظهار پشیمانی بازگشته اند کم نیستند.
آیا علیزاده نادم و پشیمان شده است؟/ سرابی که بسیاری را فریب داده است
1398/10/30 - 08:30
تاریخ و ساعت خبر:
37827
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سعید درخشنده: ماجرای هنرمندان و سلبریتی هایی که به خارج ازکشور رفته اند و بعد از مدتی نادم و پشیمان از پشت کردن به کشورمان با توبه و اظهار پشیمانی بازگشته اند کم نیستند.
حکایت سلبریتی ها و بازیگرانی که به شبکه ماهواره ای جم رفتند و در آن با کشف حجاب اقدام به بازی در سریال های آبکی کردند که مورد اقبال مخاطبان نیز قرار نگرفت و پروژه در دم شکست خورد یکی از همین موارد است. این بازیگران هر یک به طرقی اعلام کردند پشیمان هستند و یک به یک به کشور باز گشته و با انتشار پست های دلبستگی به میهن و فرهنگ و مردم ایران اعلام کردند که فریب خورده اند و مابقی زندگی خود را با عبرتی که از این تجربه تلخ گرفته اند، ادامه می دهند.
این افراد اغلب بیان می کنند که برخی با فریب و برانگیختن طمع آنها این دام را برایشان پهن کرده اند. البته بسیاری از آنها ناکامی در کشورهای خارجی را نیز علت بازگشت خود قلمداد می کنند. اگرچه فضای کشورمان به گونه ای بوده که سلبریتی ها و افراد مشهور توانسته اند، به جایگاهی در افکارعمومی دست پیدا کنند اما فضا برای آنها چندان در خارج از کشور مهیا نبوده است و آنچه از دور می دیدند بیشتر سراب بوده تا واحه و چشمه.
در همین راستا شنیده شده است که کیمیا علیزاده در گفتگو با یکی از نزدیکان خود درحالی که هنوز چند وقتی از مهاجرت و انتشار بیانیه جنجالی اش نمی گذرد که در آن گفته بود یکی از زنان سرکوب شده کشورمان است، درباره سرنوشت خود اظهار نگرانی کرده و خود را بازیچه و همچنین اسیر بازی فرد دیگری عنوان کرده است.
در این میان یکی از بستگان نزدیک کیمیا علیزاده در گفتگوی تلفنی که به‌وسیله نرم‌افزار واتساپ با او داشته است از او می‌پرسد علت مهاجرتش چه بوده و چرا کاری کرده که عامل ناراحتی دوستان گشته و دشمن‌شاد شده است؟
وبسایت باشگاه خبرنگاران در مطلبی عنوان کرده است که کیمیا علیزاده در پاسخ به این فامیل نزدیکش گفته: «من در راهی رفته‌ام که دیگر بازگشت ندارد. چند ماه است که شوهرم مدام موضوع رفتن را مطرح می‌کرد و می‌گفت آینده حرفه‌ای من در خارج ایران درخشان‌تر است. او من رو ابزاری برای خودش می‌داند و با چند نفر در هلند و کانادا صحبت کرده تا برنامه‌ریزی فعالیت‌های ورزشی من و حمایت مالی ما را انجام بدهند. متن بیانیه من رو هم شوهرم به من داد تا منتشر کنم و می‌دانم کار افرادی است که می‌خواهند کارهای مهاجرت من را انجام دهند.»
وی در این گفتگو افزوده است: «اگر من نتوانم اینجا موفق شوم قطعاً متارکه می‌کنم و همه چیز رو به مردم خواهم گفت. چون شوهرم من را مجبور به ترک ایران کرده و حالا می‌فهمم هدف از نزدیک شدن و ازدواج با من ساختن آینده‌ خودش بوده است! من نه اینکه الان پشیمان هستم ولی اگر نتوانم موفق شوم حتماً به‌جای پشیمانی خودم شوهرم را پشیمان می‌کنم.»
آنچه به نظر می رسد نگرانی این زن ورزشکار از عدم موفقیت در کشور خارجی است، از این رو وی بیان کرده است که با زندگی خود به نوعی قمار کرده و تحت فشار شدید است و معلوم نیست چه سرنوشتی نسیب وی خواهد شد.
کیمیا در ادامه این گفتگو صحبت از زنی ثروتمند بنام شهین نام می‌برد که از او در قبال پرداخت پول خواسته بود در انتخابات اسفند ۹۸ از لیست انتخاباتی که معرفی می‌کند دفاع کند. شهین گفته ۲۰۰ میلیون تومان پرداخت می‌کند و نیز گفته سال ۹۴ مبلغ ۵۰ میلیون به مهناز افشار برای حمایت از لیست امید پرداخت کرده بود! نکته جالب اینجاست که شهین دست روی هر کدام از سلبریتی‌ها می‌گذارد، پس از مدتی به خارج از ایران یا فرار می‌کنند یا پناهنده می‌شوند.
سخنانی که از قول علیزاده درباره یک زن ثروتمند نقل شده است، فضای سوء استفاده از افراد مشهور برای ضربه زدن به کشورمان نزد افکارعمومی و بازی در این حوزه را به خوبی نشان می دهد. فضایی که در آن افراد برای کسب امتیاز مهاجرت بایستی به کشورمان پشت کنند و بعد برای ادامه زندگی نگرانی شدیدی را تجربه کنند.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
علیزاده,نادم,نگران,فریب,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو