آیت الله اعرافی:

راهپیمایی ۲۲ بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد/ هشدار به آمریکا

قم - امام جمعه قم با بیان اینکه ملت ایران تا پایان سال دو آزمون بزرگ در پیش دارد، گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد.
راهپیمایی ۲۲ بهمن باید نماد وحدت ملت ایران باشد/ هشدار به آمریکا
1398/11/04 - 19:56
تاریخ و ساعت خبر:
37921
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آیت الله علیرضا اعرافی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها اظهار داشت: این بانوی بزرگ اسلام با وجود عمر کم خود اما برکات بسیاری داشته و خطبه فدکیه ایشان در عالم نور افشانی می‌کند.
وی از حضور ملت ایران و سایر ملت‌ها در تشییع سپهبد شهید سلیمانی تشکر کرد و آن را نشانه عظمت ملت ایران برشمرد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: به خانواده‌های جانباختگان سانحه هواپیمایی تسلیت می‌گوئیم و آنان امتحان خوبی دادند و به‌رغم فتنه‌گری‌ها برای سو استفاده از این حادثه علیه کشور، اما آنان از این آزمون پیروز بیرون آمدند.
وی با اشاره به پاسخ موشکی ایران و حمله به پایگاه نظامی آمریکا، ابراز داشت: ملت ایران تا پایان سال دو آزمون دیگر نیز در پیش دارد که راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی از جمله آنان است و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باید نماد وحدت ملت ایران باشد.
هیچ بهانه‌ای برای کناره‌گیری از حضور در پای صندوق رأی پذیرفتنی نیست
آیت الله اعرافی ادامه داد: در روز دوم اسفندماه ملت ایران یکپارچه باید در انتخابات شرکت کند و فارغ از همه انتقادات هیچ بهانه‌ای از گروه‌ها برای کناره‌گیری از حضور در پای صندوق رأی پذیرفتنی نیست.
وی افزود: در انتخابات اصل حضور، رعایت اخلاق و انتخاب برتر سه اصل اساسی است که ملت باید آن را رعایت کنند.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: امروز تمام دشمنان اسلام و ایران دست به دست هم دادند تا استکبار و آمریکا را از ظلم‌ها و جنایات تطهیر کنند در صورتی که آمریکا خون ملت‌ها را مکیده و نمی‌توان با آنان طرح دوستی ریخت که این خط را برخی از فریب خوردگان در کشور و منطقه دنبال می‌کنند.
وی ابراز داشت: برخی‌ها هم می‌خواهند رژیم طاغوت را تطهیر کنند و آن جوانک نادان خاندان پهلوی حرف‌هایی می‌زند و اندک افرادی هم تحت تأثیر قرار می‌گیرند و ملت باید جنایات رژیم پهلوی علیه ملت را برشمردند.
کارنامه چهل سال انقلاب اسلامی درخشان است
آیت الله اعرافی افزود: جدای از همه مشکلات و تحریم‌ها و جنگ، اما کارنامه چهل سال انقلاب اسلامی درخشان بوده است و امروز دست‌هایی در کار است تا عظمت انقلاب و آرمان‌های دینی و اسلامی را کمرنگ کنند و عظمت ایران وابسته به اسلام است.
وی بیان داشت: ترامپ فردی تروریست است و خود را با قانون و منطق دنیا تطبیق نمی‌کند.
ترور سردار قاآنی با حمله به پایگاه‌های نظامی آمریکا در منطقه پاسخ داده می‌شود
امام جمعه قم گفت: یکی از مقامات کوچک آمریکایی گفته اگر جانشین سردار سلیمانی راه ایشان را برود او را ترور خواهیم کرد و ما هم به آنان می‌گوئیم بدانند اگر راه تروریستی خود را ادامه دهند با میلیون‌ها تشییع کننده در ایران و عراق و پاسخ موشکی علیه پایگاه‌های نظامی خود در منطقه خواهند شد.
مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: محور مقاومت و ایران سختی‌ها را به جان می‌خرند اما تسلیم آنان نمی‌شوند و مسئولان وظیفه دارند تا به درد ملت برسند که در این راستا رسالتی خطیر بر عهده دارند.
مهر
انتهای پیامم

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وحدت,ملت,ایران,22 بهمن,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو