بیانیه سامسونگ درباره فعالیت‌هایش در ایران

شرکت سامسونگ اعلام کرد: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.
بیانیه سامسونگ درباره فعالیت‌هایش در ایران
1398/11/27 - 22:03
تاریخ و ساعت خبر:
38419
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - شرکت سامسونگ اعلام کرد: به تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش، پشتیبانی و تامین قطعات محصولات خود در بازار ایران ادامه خواهد داد.
شرکت سامسونگ با انتشار بیانیه ای با خاطر نشان کردن اینکه نهایت احترام را برای مصرف کنندگان خود در ایران قایل بوده و حضور و ارتباطی قوی با بازار بزرگ ایران داشته است، تصریح کرد: با وجود تحولات اخیر و مشکلات ایجاد شده در مسیر تبادلات مالی و کالایی، سامسونگ همچنان متعهد به حفظ دسترسی کاربران و هوادارن خود به جدیدترین محصولات و فناوری‌های خود است.
در این بیانیه آمده است: سیاست ما مبتنی بر حفظ حضور در بازار ایران در سال‌های اخیر و با وجود همه تحولات، تغییر نکرده است.
این شرکت تاکید کرده است: با وجود همه مشکلات، سامسونگ رسما اعلام می کند که تعهد خود برای پشتیبانی و ارایه خدمات پس از فروش به محصولات سامسونگ در بازار ایران را بصورت کامل ادامه خواهد داد؛ در نتیجه کاربران محصولات این شرکت هیچ نگرانی در زمینه پشتیبانی و تامین قطعات در آینده نخواهند داشت.
پیش از این «سیدعلیرضا موسوی‌مجد» رئیس هیات مدیره انجمن لوازم صوتی و تصویری ایران در این باره گفته بود: پایین آوردن تابلوهای شرکت کره‌ای سامسونگ از مغازه ها چند وقتی است آغاز شده و در هفته های آینده نخستین محصولات جایگزین سامسونگ با برند سام وارد بازار می‌شود.
موسوی‌مجد خاطرنشان‌کرد:‌ مشتریان محصولات سامسونگ نگرانی نداشته باشند، زیرا خدمت گارانتی را تا ۱۸ ماه پس از تاریخ نصب و خدمات پس از فروش را تا ۱۰ سال پس از خرید دریافت خواهند کرد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
سامسونگ,ایران,
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو