دل نوشته مسئول سابق بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت میلاد امام حسن(ع)

سلام عالم ملک و ملکوت بر وجود نازنینت ای سبط اکبر«ع»

ای حق الحقیق و ای شهید صدیق، سلام عالم ملک و ملکوت، سلام انبیا، اولیا و سلام صالحین و شهدا بر وجود نازنینت که زهرای اطهر«سلام الله علیها» بر تو می بالد و امیرالمومنین«علیه السلام» از ازل تا ابد بر تو درود و ثنا می خواند.
سلام عالم ملک و ملکوت بر وجود نازنینت ای سبط اکبر«ع»
1399/02/18 - 08:30
تاریخ و ساعت خبر:
50174
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - مینو اصلانی رئیس سابق سازمان بسیج جامعه زنان کشور به مناسبت میلاد امام حسن(ع)، متنی را در اختیار طنین یاس قرار داد.
متن نوشته شده بدین شرح است:
سخن از کرامت است و زندگی کریمانه، مطلق بخشندگی و لطف از آن خداوند است و از آن کسانی که واسطه فیض الهی اند و هرگاه، تجلی رفتار کریمانه از پرنیان خیال عبور می کند نامی به زیبایی ماه و ستاره می درخشد، نامی آشنا با روح و جان، نامی که جان را به اوج جانان می رساند و فرصتی برای رهایی و رسیدن به اوج اعلی فراهم می آورد.
نام زیبای امامی که حسن خلق نیکویش و سفره کریمانه اش نه فقط کوچه پس کوچه های مدینه و چشم انتظاران را بلکه همه عالم را تا قیامت مدیون احسانش کرده است.
هم او که قدم هایش هرکجا پا می گذارد، سبد سبد مهربانی و لطف همراه رایحه های بهشتی سوسن و سنبل به خاک پایش سر تعظیم فرود می آورند.
سبط اکبر رحمه للعالمین است و تجلی تام و تمام جلوه رحمانی رب العالمین.
حسن بن علی(علیه السلام)، دلداده ای در مسیر هدایت بندگان، دومین حجت الهی بر زمین و زمان، امین الله است و نور الهی، صراط الله است و ناصر دین محمدی«صل الله علیه و آله».
ای نیکوترین وفادار بر تو سلام و تحیات، ای داناترین به تأویل کتاب الله بر وجود گرانقدرتان هزار هزار صلوات و سلام.
ای حق الحقیق و ای شهید صدیق، سلام عالم ملک و ملکوت، سلام انبیا، اولیا و سلام صالحین و شهدا بر وجود نازنینت که زهرای اطهر«سلام الله علیها» بر تو می بالد و امیرالمومنین«علیه السلام» از ازل تا ابد بر تو درود و ثنا می خواند. تبارک الله احسن الخالقین.
ولادت سر سعادت فروغ هستی که هرچه احسان در عالم محقق می شود به گوشه چشم حسن بن علی«علیه الاسلام» است بر منتظران موعود مبارک.
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
امام حسن(ع)، مینو اصلانی، مسئول سابق بسیج زنان، کریم
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مناسبت ها
V
آرشیو