جدیدترین اثر دکتر رضا خدری وارد بازار نشر شد

گردش در پهنه ایران اسلامی با مطالعه یک کتاب

دکتر رضا خدری نویسنده کتاب « از ناگفته های کاسپین تا دریای عمان و خلیج فارس» در باره این کتاب می گوید: کتاب حاضر که تدوین و نگارش یافته حاصل مطالعات عدیده و تحقیقات میدانی از شمال تا جنوب کشور و بازدید از استان های مختلف و همچنین حاصل شغل روزنامه نگاری است.
گردش در پهنه ایران اسلامی با مطالعه یک کتاب
1399/03/27 - 11:14
تاریخ و ساعت خبر:
91056
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - جدیدترین کتاب دکتر رضاخدری روزنامه نگاری پژوهشگر و محقق جدیدترین کتاب خود را تحت عنوان « از ناگفته های کاسپین تا دریای عمان و خلیج فارس» منتشر کرد.

وی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص این کتاب گفت: ایران کشوری است پهناور با قدمت تاریخی چند هزار ساله که از نظر جغرافیای انسانی، ژئوپلتتیک، ژئومورفولوژی اقلیمی، ژئومورفولوژی شهری، آثار باستانی، فرهنگ و تمدن در دنیا بی نظیر است.
ایران سرزمین پهناوری است با سی و یک استان بزرگ و از داشتن منابع زیرزمینی و رو زمینی مانند نفت و گاز، مس، طلا و معادن مختلف که حرف اول را در خاورمیانه و آسیا می زند.
این نویسنده و استاد دانشگاه با بیان اینکه کتاب حاضر که تدوین و نگارش یافته، حاصل مطالعات عدیده و تحقیقات میدانی از شمال تا جنوب کشور و بازدید از استان های مختلف و همچنین حاصل شغل روزنامه نگاری، تدریس در دانشگاه و همچنین مطالعات و تحقیقات و پژوهش هایم در زمینه مسائل شهری و روستا و گردشگری و جغرافیای ایران و آثار باستانی و تاریخی است.
این دکتر جغرافیا و برنامه ریزی شهری با اشاره به اینکه کتاب « از ناگفته های کاسپین تا دریای عمان و خلیج فارس، ماحصل نوشتن دهها کتاب های مختلف در زمینه های برنامه ریزی شهری، تاریخی، تاریخی، گردشگری، افتصادی، ژئوپلتیک و ...... است گفت: در این کتاب اسامی استان ها و شهرستان ها به ترتیب الفبا نوشته شده و درباره مناطق باستانی، گردشگری، اقتصادی و .. آن به خواننده اطلاعات مفیدی می دهد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کتاب ،ز ناگفته های کاسپین تا دریای عمان و خلیج فارس، رضا خدری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
ادبیات و نشر
V
آرشیو