جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور:

تفکر مهدوی و شهادت دو بال پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی/ چهل سال مجاهدت و اقتدار زن ایرانی در مسیر « زن نه شرقی نه غربی»

جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور با بیان اینکه تفکر مهدویت و شهادت تفکری عجین شده با پوست و خون مردم ایران است، گفت: با این تفکر نظام جمهوری اسلامی را جلو خواهیم برد و زن ایرانی با الگوبرداری از زن نه شرقی نه غربی نقشه دشمن در تزلزل بینان خانواده را نقش برآب کرده است.
تفکر مهدوی و شهادت دو بال پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی/ چهل سال مجاهدت و اقتدار زن ایرانی در مسیر « زن نه شرقی نه غربی»
1399/07/06 - 13:02
تاریخ و ساعت خبر:
94030
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - نشست تخصصی « زن، دفاع مقدس، استقامت و ایثار» در ششمین روز از گرامی داشت هفته دفاع مقدس با حضور دو بانوی رزمنده مسعود منش از بانوان ساکن اهواز در طول هشت سال دفاع مقدس و ایران ترابی پرستار جبهه های غرب و جنوب کشور، برگزار شد.
در این نشست که در غرفه سازمان بسیج جامعه زنان کشور در محله شهید قاسم سلمیانی نمایشگاه دفاع مقدس اقتدار چهل ساله برگزار شد، فاطمه ستاری جانشین این سازمان با اشاره به اهمیت حضور زنان در پشت جبهه و خطوط مقدم گفت: بی شک زنان آیینه تمام نمای خدمت و ایثار در هشت سال دفاع مقدس بودند.
وی در ادامه بازخوانی این فداکاری ها و این نوع حضور مؤمنانه و خالصانه را یکی از وظایف نسل دوم و سوم انقلاب اسلامی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل های بعدی دانست.

ستاری گفت: با استفاده از فرهنگ ایثار و مقاومت و با تأسی گرفتن از الگوهای سوم زن مسلمان که زنان مجاهد و شهید ایران اسلامی هستند، همواره در برابر دشمنی ها و جنگ افروزی های شمنان اسلام و نظام اسلامی ایستادگی می کنیم و نمی گذاریم که آن لجام گسیختگی غرب و تزلزل بینان خانواده در جامعه ایرانی رسوخ کند!
جانشین سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه با بیان اینکه تأسی از الگوهای اول و دوم زن مسلمان حضرت فاطمه سلام الله و حضرت زینب سلام الله و زنان صدر اسلام، بانوان کشور ما را از دسیسه ها و جنگ علیه خانواده استکبار جهانی مصون نگه می دارد، گفت: در این زمنیه شناخت الگوی زن نه شرقی نه غربی با تببین مؤلفه های سبک زندگی زن مجاهد ایرانی در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخودار است.
وی نقش آفرینی زن ایرانی در قاموس الگوی زن نه شرقی نه غربی را برآب کننده نقشه های شوم دشمن در عرصه نقش آفرینی زن در خانواده و جامعه دانست.
ستاری تفکر مهدویت و شهادت را تفکری عجین شده با پوست و خون مردم ایران دانست و گفت: با این تفکر نظام جمهوری اسلامی را جلو خواهیم برد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زن نه شرقی نه غربی، زن مجاهد ایرانی، نشست تخصصی زن دفاع مقدس و استقامت و ایثار
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو