کتاب‌ها را دیجیتالی از کتابخانه ملی بگیرید

سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارائه خدمات به افراد متقاضی که شرایط حضور در کتابخانه را ندارند،‌ امکان سفارش و تحویل نسخه دیجیتال کتاب‌ها را فراهم کرده است.
کتاب‌ها را دیجیتالی از کتابخانه ملی بگیرید
1399/07/07 - 20:15
تاریخ و ساعت خبر:
94084
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و ضرورت ارائه خدمات به افراد متقاضی که شرایط حضور در کتابخانه را ندارند،‌ امکان سفارش و تحویل نسخه دیجیتال کتاب‌ها را فراهم کرده است.
به نقل از روابط عمومی سازمان و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی، مدیرکل اطلاع‌رسانی این سازمان در توضیح جزئیات چگونگی استفاده از سفارش و دریافت نسخه دیجیتال منابع کتابی گفت: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با توجه به شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا تمهیدات جدیدی را برای ارائه خدمات بهینه به اعضای کتابخانه ملی فراهم کرده است.
او ادامه داد: به این ترتیب است که متقاضیان می‌توانند از طریق ارسال ایمیل به نشانی «requestinfo@nlai.ir» تقاضای تصاویر دیجیتال‌شده منابع مورد نیاز خود را اعلام کنند.
مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همچنین تاکید کرد: در صورت موجود بودن منابع و در راستای حفظ مالکیت معنوی آثار، فقط تا سقف ۲۵ درصد از منبع نسخه دیجیتال‌شده به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
شهرابی گفت: پس از ثبت درخواست طی سه روز کاری به تامین منابع درخواستی متقاضیان رسیدگی می‌شود و کارشناسان مرجع اداره کل اطلاع‌رسانی کتابخانه ملی ایران پس از تهیه نسخه دیجیتال منبع مورد نیاز تقاضا، فایل موردنظر را برای کاربران کتابخانه ملی ارسال می‌کنند.
مدیرکل اطلاع‌رسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در پایان اظهار کرد: حدود یک هفته از اجرای این طرح می‌گذرد و تاکنون بیش از ۴۰ درخواست از سوی کاربران کتابخانه ملی ایران برای دریافت منابع دیجیتال‌سازی‌شده دریافت کرده‌ایم.
ایسنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کتابخانه ملی ، کتاب
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو