"شهره بیات"از حجاب ستیزی تا ادعای آنوسی بودن/ تلاش مذبوحانه زن وطن فروش برای پناهندگی در خاک روباه پیر

اینکه "شهره بیات" چنین ادعای کرده را می توان آخرین دست و پا زدن های او برای گرفتن اقامت از انگلستان تعبیر کرد، او ابتدا با ترفند ایران هراسی مبنی بر اینکه می ترسم بعد از پخش شدن عکس های بدون حجابم، وارد ایران شوم! بر کوسی کوفت که بصورت کاملا سیاسی بتواند از روباه پیر، پناهندگی بگیرد، اما از آنجایی که در این 9ماه گذشته هیچ نتیجه ای از ترفند مضحک خود ندید، دست به دامن مسئله ای شد که بُعد امنیتی بیشتر دارد و آن هم ادعای داشتن ریشه یهودی است.
1399/07/08 - 11:27
تاریخ و ساعت خبر:
94099
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - منیره غلامی توکلی : یهودیان مسلمان نما یا آنوسی ها جمعی از یهودیانی هستند که در کسوت های مختلف مثل مردم عادی، بازاریان، روحانیون و دانشگاهیان در جامعه اسلامی زندگی می کنند و با جلب اعتماد و حمایت مسلمین اهداف یهودیت و حکومت اسرائیل را پیش می برند.
در خوش بینانه ترین صورت ممکن "آنوسی" ها به صورت داوطلبانه به دلایل مختلف از جمله فرار از پرداخت جزیه به ظاهر تغییر دین می دهند و ادعای مسلمانی می کنند. بخشی از آنها حتی برای جلب اعتماد مسلمانان و به قصد ایجاد انحرافات دینی در صورت لزوم به حوزه‌های علمیه مسلمانان می‌روند و تحصیلات حوزوی می کنند! این امر نشان می دهد که یک آنوسی چقدر می تواند در زمینه های مختلف دینی، فرهنگی و حتی اقتصادی به کشور صدمه وارد کند.
هنوز خاطره جاسوس آنوسی "کاووس سیدامامی" استاد دانشگاه جامعه شناسی و معارف اسلامی! و نحوه خاکسپاری او به سیاق یهودیان از خاطره ها پاک نشده است که اینبار "شهره بیات" دبیر سابق فدراسیون و داور بین المللی شطرنج آسیا که دی ماه سال گذشته ضمن کشف حجاب و ایجاد جنجال رسانه ای اعلام کرده بود، دیگر به ایران باز نمی گردد به تازگی دست به افشاگری تازه زده است. او در مصاحبه با دیلی تلگراف -روزنامه انگلیسی- فاش ساخته که ریشه یهودی دارد و تا کنون نتوانسته است در مورد گذشته خود بداند! و شرکت در جشن های عید یهودیان از آرزوهای او بوده است!
اینکه شهره بیات چنین ادعای کرده را می توان آخرین دست و پا زدن های او برای گرفتن اقامت از انگلستان تعبیر کرد، او ابتدا با ترفند ایران هراسی مبنی بر اینکه می ترسم بعد از پخش شدن عکس های بدون حجابم، وارد ایران شوم! بر کوس بد صدای حجاب ستیزی کوفت تا بصورت کاملا سیاسی بتواند از روباه پیر، پناهندگی بگیرد، اما از آنجایی که در این 9ماه گذشته هیچ نتیجه ای از ترفند مضحک خود ندید، دست به دامن مسئله ای شد که بُعد امنیتی بیشتر دارد و آن هم ادعای داشتن ریشه یهودی است.
این که چندین قرن است هموطنان یهودی ما در اقصی نقاط کشور حتی پایخت ایران اسلامی زندگی راحت و بدون دغدغه ای دارند، کسب معیشت می کنند، تحصیلات عالیه دارند و توانسته اند دین، زبان، آداب و سنت های خود را حفظ کنند بر هیچ کسی پوشیده نیست! مهم تر اینکه جمعیت 13-12 هزار نفری یهودیان در ایران نماینده ای هم در مجلس شورای اسلامی دارند و حتی 11 شهید را در دفاع مقدس، تقدیم ایران اسلامی کرده اند . خاطرات زیبای خانواده های محترم شهدای یهودی از ادای احترام فرمانده سپاه به شهدای کلیمی و دیدار با رهبر انقلاب اسلامی، آبی است که بر آتش نقشه شوم امثال شهره بیات ها ریخته می شود.
شهره بیات مثل بسیاری از چهره های ورزشی که به دلایل مختلف قصد ادامه زندگی در ایران ندارند و برای اخذ اقامت یا پناهندگی ابتدا با حجاب در می افتند، «حجاب ستیزی» را با عناوینی گوش آشنا مثل « اعتراض به حجاب اجباری » دست مایه وطن فروشی می کند.
حجاب اسلامی که نماد یک زن مسلمان است، پوششی است که ورزشکاران موفق ایران اسلامی از ورزش های رزمی گرفته تا توری و توپی، از ورزش های فکری گرفته تا کبدی و ... با آن بر روی سکوهای قهرمانی رفته و می روند! اما همین حجاب برای وطن فروشان که تنها راه پناهندگی خود را سردادن شعارهایی می دانند که براندازانی ورشکسته چون مصی علی نژاد آن را بر بوق و کرنا کرده اند، وسیله ای سیاسی می شود!
این سیاسی شدن چهره تماما فرهنگی، دینی و عرفی جامعه اسلامی را باید در نگاه سیاست زده دست اندرکاران حوزه فرهنگی به ویژه زن و خانواده به حجاب دانست و به نظر می رسد قبل از این که حجاب ستیزی ورزشکاران را مورد نقد قرار داد باید دیدگاه و عملکرد برخی از مسئولین فرهنگی جامعه را بررسی و اصلاح کرد تا دست مایه وطن فروشی و ایران هراسی نشود.
اما به نظر می رسد از آنجا که داستان حجاب اجباری و به خطر افتادن جان کشف حجاب کرده ها برای روباه پیر که خود ورشکسته ای مثل مصی علینژاد را چون استخوانی در گلو دارد؛ نمی تواند دلیل تنش آفرینی در حوزه سیاسی قلمداد شود، این بار مسئله یهود و دشمنی ایران با اسرائیل بهم بافته شده است تا نشان دهد اتاق فکر (ایران هراسی ) انگلیس به دنبال این است که با ادعا و نمایش ساختگی ضایع شدن حقوق شهروندی و حتی آزادی دینی اقلیت های مذهبی ضمن بهره برداری های حقوقی و تحت فشار قرار دادن نظام جمهوری اسلامی ایران؛ از آب گل آلود ایجاد تنش های احتمالی در جامعه ایران که اقلیت های مذهبی در آن زندگی مسالمت آمیزی دارند، ماهی درشتی صید کند.
به نظر می رسد این خوش رقصی های شهره بیات برای انگلیس و مطرح کردن موضوعاتی مضحک مثل اینکه با نفرت از روسی اش با عنوان « روسری زشت » یاد می کند یا مدعی می شود که برای رفتن به ورزشگاه با دوستانش لباس مردانه می پوشیده است، بهایی است که وی باید به انگلیس بخاطر حضورش با پرچم این کشور به عنوان داور بین الملی در مسابقات شطرنج بپردازد.
وقتی آنچه را که بیات به عنوان نقض حقوق زنان در ایران بیان کرده است را با دقت بیشتری می خوانیم متوجه یک سوء استفاده از نظرات برخی از مسئولین حوزه زنان و خانواده و یا فعالان فرهنگی می شویم ! آنجا که برخی ورود زن به ورزشگاه ها را حق اولیه آنها می دانند و برای دست یابی به چنین چیزی حتی مطالبات اصلی و حیاتی جامعه زن ایرانی را نادیده می گیرند یا با برخی از صحبت های تند و خارج از مصلحت فرهنگی کشور ضابطان حجاب و عفاف را شماتت کرده و می کوبند!
این حقیقت قابل انکار نیست که متأسفانه این گونه دروغ پردازی ها و وطن فروشی ها که قبلا هم از سوی افرادی مثل کیمیا علیزاده و سعید مولایی مورد استفاده قرار گرفته بود، توسط شبکه جهانی صهیونیسم، در آن سوی مرز‌ها بسیار خریدار دارد و کسانی همچون بیات هم هستند که برای مهر «پناهندگی»، شریک این دشمنی آشکار با کشور و میهن خود می‌شوند و مشخصا تاریخ ایران اسلامی نشان داده است که دشمنانش اعم از داخلی و خارجی هرگز موفق نبوده و نخواهند بود.
در روایت ها داریم که شیطان هم گاهی در صدد نصیحت اولیاء الله بر می آمده است از این رو شیطانک هایی شبیه به مصی علنژاد، کیمیا علیزاده و شهره بیات و .... نیز در کنار تمام ناسپاسی ها و زخم هایی که بر پیکره جامعه اسلامی خود می زنند این فایده را نیز دارند که مسئولین کشور ما اعم از مسئولین فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و .. با دقت بیشتری به افراد اعتماد کنند و آنها را به عنوان نماینده ی جامعه ای از ورزش کشور به سایر کشورها اعزام کنند و همینطور دقت کنند که درموضع گیری های خود چه بگویند که سرباز پیاده نظام دشمن نشوند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
شهره بیات، داور بین المللی شطرنج، انگلیس، یهود،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو