به برکت اقتدا به مکتب حاج قاسم

مشارکت زوج های کرمانی درپیوند فاطمی به مرز ۱۳۲ نفر رسید

به برکت اقتدای جوانان در سبک زندگی به حاج قاسم سلیمانی و با کمک خیرین و گروه های فرهنگی استان کرمان، مشارکت زوج های این استان در پیوند فاطمی به رمز 123 نفر رسید.
مشارکت زوج های کرمانی درپیوند فاطمی به مرز ۱۳۲ نفر رسید
1399/10/23 - 11:08
تاریخ و ساعت خبر:
97571
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - در روزهای کرونایی با تمام سختی ها و دلگرفتگی هایی که قرنطینه های خانگی و دستورالعمل های کرونایی ایجاد کرده است اما شاهد اتفاقی مبارک از نوع تشکیل بنیان خانواده هستیم. این روزها بنابر آماری که «محمد مهدی تندگویان»، معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان داده است آمار ازدواج در دوران کرونا افزایش داشته و با پایش صورت گرفته آمار ۹ ماه گذشته در خصوص ازدواج بیانگر افزایش ازدواج و دستیابی به توفیق است.
هر چند در اذهان عمومی تصور این بود که شیوع ویروس کرونا، آمار ازدواج را تحث تاثیر قرار خواهد داد و منجر به کاهش آن خواهد شد ولی بررسی ها نشان داد که آمار ازدواج در ۹ ماه اول سال ۹۹ با ۳ دهم درصد افزایش روبرو بوده است.»
در این زمینه علاوه براینکه نباید نقش مراکز مشاوره، استفاده بهینه از فضای مجازی، فعالیت خیرین ازدواج و پویش هایی را از یاد برد اما درست نیست که از یک واقعیت فرهنگی غلفت کنیم و آن هم تأثیر فرهنگ ساده زیستی و تبیین جریان فکری حاج قاسم در بین جوانان است. چیزی که اگر امروز در آغازش اینگونه معجزه کرده است اگر تا فرداها ادامه یابد اعجازهای بیشتری در موضوعات کلان تری را شاهد خواهیم بود .





انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
پیوند فاطمی، کرمان، مکتب حاج قاسم،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو