مسئول بسیج زنان سپاه انصارالمهدی(عج) مطرح کرد:

بانوان بسیجی و گروه های جهادی زنجانی سرآمد کمک های مؤمنانه در دروان کرونایی

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) گفت: تا کنون در طرح کمک های مؤمنانه بیش از 20444 بسته معیشتی، 1069044 بسته بهداشتی ،27 جهیزیه کامل برای نوعروسان و 55 کمک جهیزیه و سیسمونی و مبلغ 52098446000ریال کمک مالی به اقشار نیازمند اهدا شده است.
بانوان بسیجی و گروه های جهادی زنجانی سرآمد کمک های مؤمنانه در دروان کرونایی
1399/10/24 - 08:29
تاریخ و ساعت خبر:
97573
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - از زنجان : پس از فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون کمک های مومنانه، استان زنجان نیز همانند سایر استان ها در این زمینه پیشگام بوده است و برای دست‌گیری و کمک به نیازمندان به صورت خودجوش با همت خواهران جهادگر در مناسبت های مختلف از جمله هفته بسیج، روز دانش آموز ، شب یلدا و ایام فاطمیه و همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی این کمک ها تهیه و میان نیازمندان شهرهای استان و بین محرومان و کسانی که معیشت آنان به واسطه شیوع بیماری کرونا دچار مشکل شده بودند، توزیع شد.
لیلا رمضانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در این راستا فرمودند: این رزمایش همدلی و کمک مومنانه که توسط 689 گروه جهادی صورت گرفت، بیش از 20444 بسته معیشتی، 1069044 بسته بهداشتی ،27 جهیزیه کامل برای نوعروسان و 55 کمک جهیزیه و سیسمونی و مبلغ 52098446000ریال کمک مالی و همچنین در روز دانش آموز تعدادی تبلت توسط خواهران بسیجی در طول این ایام توزیع شد.
مسئول بسیج جامعه زنان زنجان، همچنین افزودند گروه های جهادی بسیجی در روز میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار از کادر درمان و پرستاران بخش های مختلف بیمارستان با اهدای لوح سپاس پویش مردمی و شاخه گل تجلیل کردند.
وی افزودند علاوه بر توزیع این اقلام کمک هایی مانند پخت غذای گرم و نان توزیع آن ،ذبح گوسفند قربانی ، پوشاک گرم و... نیز پخش شد.

















انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
کمک مؤمنانه، بانوان بسیجی، سپاه انصارالمهدی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو