جلوه های ایثار آموزشی بانوان بسیجی آذربایجان غربی در شرایط کرونایی

بانوان بسیجی آذربایجان غربی در شرایط کرونایی با برگزاری کلاس های حضوری ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی برای دانش آموزانی که دست رسی به اینترنت هستند، آنها را در فراگیری درس ها و جبران کاستی های آموزشی همراهی می کنند.
جلوه های ایثار آموزشی بانوان  بسیجی آذربایجان غربی در شرایط کرونایی
1399/10/27 - 10:29
تاریخ و ساعت خبر:
97662
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - با شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس های مدارس به صورت غیرحضوری، بسیاری از دانش آموزان مناطق محروم و آسیب پذیر به دلیل عدم توانایی مالی برای تهیه تلفن همراه هوشمند یا عدم وجود پوشش اینترنت در منطقه خود، امسال از ادامه تحصیل بازمانده‌اند.





این نگرانی‌‌ها باعث شد تا خواهران بسیجی در استان آذربایجان غربی هم دست به کار شوند و در اقدامی جهادی به کمک به دانش آموزان نیازمند در مناطق محروم بشتابند تا هم این دانش آموزان از تحصیل جانماند و هم نگرانی خانواده‌ها در این خصوص برطرف شود.




برگزاری کلاس های تقویتی برای تدریس و جبران کاستی های آموزشی، تهیه بسته های آموزشی، تهیه لوازم التحریر، کیف و کفش، اهداء گوشی تلفن همراه و تبلت و ارائه مشاوره های تحصیلی را می توان از جمله اقدامات جهادی و جلو ه های ناب ایثار خواهران بسیجی استان در عرصه تعلیم و تربیت برشمرد.

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اذربایجان غربی، کرونا، آموزش حضوری، دانش آموزان، بسته های کمک آموزشی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو