درگذشت بانوی جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در رودسر

«شهربانو رنجبر» جانباز ۳۵ درصد هشت سال دفاع مقدس شهرستان «رودسر» با بیش از ۳۶ ماه سابقه حضور در جبهه روز گذشته «۱۶ اسفند» پس از سالها تحمل رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.
درگذشت بانوی جانباز و رزمنده هشت سال دفاع مقدس در رودسر
1399/12/19 - 10:19
تاریخ و ساعت خبر:
98931
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - «شهربانو رنجبر» جانباز ۳۵ درصد هشت سال دفاع مقدس شهرستان «رودسر» با بیش از ۳۶ ماه سابقه حضور در جبهه روز گذشته «۱۶ اسفند» پس از سالها تحمل رنج جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به کاروان شهدا پیوست.

این خواهر بسیجی متولد ۱۳۳۷ازبخش کلاچای درخانواده مذهبی بدنیا آمد ازدوران جوانی ایثاروفداکاری ازنمونه های اخلاقی ایشان بود که دردوران دفاع مقدس به عشق امام در جبهه ها به پرستاری ازرزمنده های جنگ که زخمی میشدند می پرداخت وی ۳۶ماه جبهه بوده ازپرستاران شهید جهان آرا وهم خدمتی نمودند.
پایگاه خبری تحلیلی طنین یاس درگذشت این بانوی فداکار و رزمنده هشت سال دفاع مقدس را به مردم شهید پرور گیلان به ویژه بانوان این خطه قهرمان پرور و خانواده محترم این مرحوم تسلیت می گوید.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
درگذشت، بانوی جانباز، رزمنده هشت سال دفاع مقدس، شهربانو رنجبر
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
حماسه و مقاومت
V
آرشیو