مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا خبر داد:

کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا

بنا به اوامر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر کاهش قیمتها و افزایش رضایت مردم از خرید شب عید سازمان اتکا با همکاری شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به کاهش قیمت محصولات نوروزی نموده است.
کاهش قیمت اقلام ویژه نوروزی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا
1399/12/20 - 17:23
تاریخ و ساعت خبر:
98981
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از روابط‌ عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، بر همین اساس به دستور مدیرعامل سازمان اتکا سردار مسعود حشمتی پور به مناسبت فرا رسیدن سال جدید و افزایش خرید مشتریان، فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا سراسر کشور از 18 اسفند تا پایان سال جاری تمام محصولات قصابی را با کاهش 15 درصد قیمت و آجیل، شیرینی و غرف جزایر را با کاهش تا 20 درصدی قیمت ارائه می کند.
دکتر مرتضی اعلمی مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، با تأکید بر بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ضرورت حذف واسطه ها و کاهش قیمت‌ها خاطر نشان کرد: در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در این خصوص، شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا بنا به اوامر مدیر عامل سازمان کاهش قیمت کالاهای نوروزی را اعمال کرد.
اعلمی در این ‌باره گفت: شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در تلاش است تا در حد امکان با کاهش قیمت محصولات، خدمات رسانی هر چه بیشتری را درجهت رضایت مشتریان فراهم نماید.
مدیر‌عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، ادامه داد: ابزار ناخرسندی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) از مشکلات معیشتی و سودجویی واسطه‌ها و اقدام در جهت کاهش قیمتها، همه خدمتگزاران نظام را بر آن داشت تا با تمام توان به دستور ایشان عمل نمایند.
اعلمی تصریح کرد: شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای اتکا همواره در تلاش است تا با حذف واسطه ها محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به دست مصرف کننده نهایی برساند.
وی با اشاره به اینکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا در نقاط محروم و صفرمرزی همواره به خدمات رسانی مشغول است اظهار کرد: رسالت اصلی شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا ارائه خدمات خرسند ساز به جامعه هدف و تمام مردم است.
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، با تأکید بر اینکه فروشگاه‌های اتکا با رویکرد خدمات رسانی و نه تجاری مشغول به فعالیت هستند خاطر نشان کرد: بهره‌مندی کامل از زنجیره تأمین کالا در فروشگاه‌های اتکا و حذف واسطه ها، موجب کاهش قیمت تمام شده محصولات می‌شود و ما سعی داریم تمام محصولات را با بهترین شرایط به دست مصرف کننده نهایی برسانیم.
اعلمی با اشاره به تأمین و فروش کالاهای صرفاً ایرانی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، خاطر نشان نمود: با توجه به پیام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر استفاده از کالاهای ایرانی، در فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا تنها اجناس تولید داخل به فروش می‌رسد.
مدیر عامل شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای اتکا، ادامه داد: با تعامل انجام شده از18 اسفند محصولات قصابی، آجیل، شیرینی و غرف جزایر با کاهش قیمت تا 20 درصد به مشتریان ارائه می‌شود.
دکتر اعلمی در پایان خاطر نشان کرد: فروشگاه‌های اتکا در سراسر کشور با رویکرد خدمات رسانی هر چه بیشتر، از هیچ کوششی مضایقه نمی‌کند و با خدمت صادقانه سعی در جلب رضایت هر چه بیشتر مشتریان دارد.
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اتکا، مدیرعامل فروشگاه های زنجیره ای اتکا، دکتر مرتضی اعلمی،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو