فرهنگیان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند

وزیر آموزش و پرورش، با بیان‌اینکه این وزارتخانه متقاضی اولویت فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا است، گفت: تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.
فرهنگیان در اولویت دریافت واکسن کرونا قرار گیرند
1400/01/23 - 17:21
تاریخ و ساعت خبر:
99588
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - وزیر آموزش و پرورش، با بیان‌اینکه این وزارتخانه متقاضی اولویت فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا است، گفت: تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.
محسن حاجی میرزایی در پاسخ به این پرسش که آیا برگزاری کلاس‌های حضوری مدارس منوط به واکسیناسیون دانش‌آموزان برای پیشگیری از ابتلا به کرونا بوده و این وزراتخانه چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ کرده است، گفت: تصمیم‌گیری برای واکسیناسیون دانش‌آموزان در مدارس بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است و اولویت‌بندی‌ها برای دریافت واکسن کرونا در آنجا انجام می‌شود.
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ما به عنوان وزارت آموزش و پرورش متقاضی هستیم که اگر بنا باشد از ابتدای مهرماه سال جاری، کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار شوند باید حتما فرهنگیان جزء اولویت دریافت واکسن کرونا قرار داده شوند.
۱۳ کشور؛ فرهنگیان را در اولویت اول دریافت واکسن کرونا قرار دادند
حاجی میرزایی یادآور شد: در بررسی‌هایی که انجام دادیم مشخص شد از مجموع کشورهای دنیا در حدود ۷۶ کشور فرهنگیان را از اولویت‌های دریافت واکسن کرونا قرار داده‌اند و در ۱۳ کشور نیز اولویت اول خود را به این قشر اختصاص داده‌اند.
وی تاکید کرد: ما نیز پیشنهاد خود را برای در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان جهت دریافت واکسن کرونا به ستاد ملی مقابله با کرونا منعکس خواهیم کرد.
ایرنا
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وزیر آموزش و پرورش ، واکسن کرونا
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
بهداشت و سلامت
V
آرشیو