حمایت از زنان سرطانی با خدمت رایگان در منازل آنها

سرویس خدمات نظافت توسط خدمتکاران داوطلب برای بیماران سرطانی مورد استقبال کاربران قرار گرفت.
حمایت از زنان سرطانی با خدمت رایگان در منازل آنها
1397/10/06 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
11819
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - به نقل از اسپوتنیک، سرویس هایی در کانادا و آمریکا وجود دارد که تمامی خدمات نظافتی یک خانه را به صورت رایگان برای زنان خانه دار مبتلا به بیماری سرطان، ارائه می دهند.
خدمتکاران این کمپانی ها به صورت داوطلبانه عضو می شوند و پس از آشنایی با همه مسئولیت ها، وظایف و مهارت ها برای خدمت رسانی به این زنان در خانه های آنها حاضر می شوند و کارهای نظافت خانه و تمیزکاری را به عهده می گیرند. آنها معتقدند مبارزه با سرطان بسیار مشکل است و این بیماران باید بیشتر روی سلامتی خود متمرکز شوند تا با درمان مؤثرتر، سریع تر رو به بهبودی روند؛ این در حالی است که انجام کارهای خانه آنها را از این مسیر درمان دور می کند. آنها با پیام «در این مبارزه تو تنها نیستی»، از این بیماران حمایت می کنند.
کاربران بسیار زیادی با تأیید و تأکید حمایت از زنان و بیماران سرطانی و با گسترش این کار خیرخواهانه هم نظر هستند. آنها این ایده را بسیار مفید و کارآمد می دانند و امیدوارند در آینده نزدیک در سایر کشورها نیز چنین خدماتی ارائه شود.
این کارها به شرطی خوب است که حضور افراد بویژه مردانی که داوطلب انجام این امور می شوند سر از تجاوز و تعرض به صاحبخانه زن نشود مساله ای که طی چند ماه گذشته در جامعه غرب به شدت بروز و ظهور داشته و منجر به کنش های اجتماعی گسترده از سوی زنان و فعالان مدنی شد ماجراهایی که کلید آن از هالیوود چرخید.
انتهای پیام/ *

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
زنان.حمایت.بیماران سرطانی.خدمات نظافتی.رایگان
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو