ولایت مداری در 95 درصد وصیتنامه شهدا توصیه شده است

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج گفت: 95 درصد شهدا در وصیتنامه های خود به اطاعت پذیری از ولایت فقیه توصیه کرده اند و این بزرگترین راهبرد است.
ولایت مداری در 95 درصد وصیتنامه شهدا توصیه شده است
1397/10/16 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
11968
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - احمد حق طلب در شورای سیاست گذاری کنگره بزرگداشت 6 هزار و 500 شهید استان کرمان افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، راهکار و کلید واقعی حل هر توطئه و مشکل در اختیار ولی امر مسلمین است.
وی ادامه داد: 80 درصد شهدا در وصیت نامه های خود به استکبار ستیزی اشاره کرده اند و به صراحت از مبارزه با آمریکا نام برده اند.
حق طلب با اشاره به اینکه شهدا در وصیت نامه های خود به موضوع حجاب تاکید فراوانی داشته اند، عنوان کرد: 65 درصد از شهدا به ساده زیستی، پرهیز از استفاده از امکانات مردم و حفظ بیت المال تاکید کرده اند.
وی ادامه داد: اولین کنگره ای شهدای کرمان دارای دستاوردهای بزرگی چون ایجاد موزه دفاع مقدس استان است.
حق طلب گفت: عنایت مقام معظم رهبری در برگزاری کنگره ها نشان می دهد که این موضوع در سطح کشور بسیار کارساز است زیرا شهدا به ما نیازی ندارد اما ما به شهدا نیاز داریم.
وی با اشاره به این مطلب که عبارت هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره کنگره های شهدا به کار می برند، نشان دهنده اهمیت کار در این حوزه است، بیان کرد: معظم له در سخنانی فرموده اند که مهمترین، بهترین و بزرگترین کاری که می شود در کشور انجام داد برگزاری کنگره ها در کشور است.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج با اشاره به اینکه بی شک اجلاسیه 6 هزار و 500 شهید استان کرمان بسیار به یاد ماندگی و اثرگذار خواهد بود، گفت: ارائه خدمات اجتماعی و حمایتی در کنگره ها از سال های قبل آغاز شده است و در سال های گذشته استانها اقدام به تهیه و توزیع بسته های حمایتی به تعداد شهدا و نیز قبول سرپرستی ایام به تعداد شهدا می کردند اما اینکه در استان کرمان قرار است برای زوج های جوان نیز جهیزیه تامین شود کاری اثرگذار است.
وی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی از اصلی ترین محورهایی است که بعد از برگزاری کنگره های شهدا ایجاد شده است.
حق طلب تاکید کرد: برگزاری اجلاسیه 6 هزار و 500 شهید کرمان در حقیقت تبلور قدرت مدیریتی و طرح ریزی مدیریتی این استان خواهد بود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام /*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
وصیت نامه شهدا، وصیت نامه، ولایت مداری، دشمن ستیزی، ساده زیستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو