اختصاصی طنین یاس با رئیس فراکسیون زنان مجلس در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی:

رسیدگی به وضعیت زنان کارآفرین در عرصه صنایع دستی کادوی عیدانه فراکسیون زنان در مجلس

اولاد قباد، گفت:امروزه بانوان ما در عرصه صنایع دستی در کلان شهرها و در مناطق محروم ثابت کرده اند که در این صنعت حرف برای گفتن دارند و این تبلور موفقیت آمیزی برای صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور است و به واقع بانوان ما در عرصه صنایع دستی ، منهای نفت را ترتیب اثر داده اند.
رسیدگی به وضعیت زنان کارآفرین در عرصه صنایع دستی کادوی عیدانه فراکسیون زنان در مجلس
1397/12/18 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12832
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی ایران در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور آقای دکتر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سرکار خانم فریده اولاد قباد، رئیس فراکسیون زنان مجلس و دیگر مسئولین برگزار شد. امسال نمایشگاه از نظم و ترتیب خاصی برخوردار بود و تولیدکنندگان این عرصه از 31 استان با ظرفیت 350 غرفه پا به این نمایشگاه گذاشته بودند. گفت وگویی کوتاه در حاشیه این نمایشگاه با سرکار خانم فریده اولاد قباد، رئیس فراکسیون زنان مجلس داشته ایم:
نمایشگاه صنایع دستی برای من حس غرور ملی به جای گذاشت
در بازدیدی که از سی و یکمین نمایشگاه صنایع دستی کشور به عمل آوردم بسیار احساس رضایتمندی و پر نشاطی برای من به همراه داشته است و خیلی خوشحالم که بانوان ما در این عرصه به موفقیت‌های بزرگی دست یافته اند که جای بسیار خوشحالی دارد و این در حالی است که بازدید از تولیدات صنایع دستی بانوان کشورم حس غرور ملی برای من به جای گذاشته است.
شعار ما در فراکسیون زنان مجلس " منهای نفت" به معنای واقعی است
ما باید به این درجه از تولیدات ملی و داخلی برسیم که بتوانیم از نفت روز به روز فاصله بگیریم و امروزه بانوان ما در عرصه صنایع دستی هم در کلان شهرها و هم در مناطق محروم ثابت کرده اند که بسیار در این صنعت حرف برای گفتن دارند و این تبلور موفقیت آمیزی برای صنعت گردشگری و صنایع دستی کشور است و به واقع بانوان ما در عرصه صنایع دستی ، منهای نفت را ترتیب اثر داده اند.
حمایت از زنان کارآفرین در اولویت برنامه‌ها است
در طی جلسه ای که با آقای دکتر مونسان، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی داشته ایم در قالب صورت جلسه ای قرار بر این شد تا با همت نمایندگان مجلس دهم، موضوعات مهمی از قبیل ساماندهی مشاغل خانگی و حمایت از زنان کارآفرین در برنامه ششم توسعه مورد توجه قرار گیرد که در همین راستا ما از مدیران بانک‌ها هم دعوت به عمل آوردیم تا با پرداخت وام و تسهیلات به کارآفراینان این صنعت کمک شایانی کرده باشیم.
همگی همسو با هم کالای ایرانی می‌خریم
امیدوارم در سال جدید همه مردم به خصوص مسئولین کشور به سمت و سوی حمایت از کالای ایرانی به ویژه صنایع دستی رو بیاورند و به جای اینکه از بدلیجات کشورهای دیگر استفاده کنیم بیاییم از هویت فرهنگی کشورمان با خرید کالای ایرانی دفاع کنیم.
خودم به شخصه از صنایع دستی ایرانی در منزل استفاده می‌کنم
من خودم به شخصه سعی کرده ام که از ظروف مسی و صنایع دستی کشور خودمان در منزل استفاده کنم به این خاطر که تاریخ و میراث فرهنگی کشورمان با این صنعت گره خورده است.
خبرنگار-حامد کوماهی
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
فریده، اولادقبا،فراکسیون، زنان، مجلس شورای اسلامی، منهای نفت، صنایع دستی
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو