با بازگشت شهروندان اروپایی عضو داعش صورت گرفت،

انتقال عملیات های داعش از جنوب غربی آسیا به قلب اروپا/ هشدار به غربی ها: اسلام ستیزی و کشتن مسلمانان تنها هدف داعش نخواهد ماند!

بعد از فروپاشی حکومت خود خوانده داعش در سوریه و عراق و آواره شدن شهروندان اروپایی عضو داعش، شاهد انتقال عملیات های تروریستی از جنوب غرب آسیا به قلب اروپا هستیم و این یعنی دست و پا زدن اروپا در باتلاقی که خود آن را درست کرده است!
انتقال عملیات های داعش از جنوب غربی آسیا به قلب اروپا/ هشدار به غربی ها: اسلام ستیزی و کشتن مسلمانان تنها هدف داعش نخواهد ماند!
1397/12/25 - 11:24
تاریخ و ساعت خبر:
12970
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - معینی: عملیات های تروریستی در قلب اروپا بعد از تشکیل و سازمان دهی گروهک های تروریستی چون داعش از سوی کشورهایی نظیر عربستان و آمریکا شدت گرفته است. آمارها از انجام شدن بیش از 55 عملیات تروریستی توسط داعش از سال 2014 تا 2017 خبر می دهد که جمعا 2060 کشته و 5241 زخمی به در پی داشته است.
با شکست های پیاپی نیروهای داعش در کشور عراق و سوریه که منجر به آواره شدن و بازگشت نیروهای اروپایی پیوسته به این گروه تروریستی شده است، قطعا باید بیش از گذشته انتظار رخ دادن عملیات های تروریستی را در قلب اروپا داشت.
داعشیانی که وجه مشخصه آنها غیرمسلمان بودن شان است، در کشورهای اروپایی دست به علمیات هایی خونین علیه مسلمانان می زنند تا اینگونه اسلام حراسی را از تصاویر مندرج در تلویزیون به سطح خیابان های اروپا بیاورند.
«ولیویه روآ» پژوهشگر ارشد مرکز ملی تحقیقات علمی فرانسه، متولد سی‌ام اگوست 1949 در لاروشل فرانسه است که به دنبال مطالعه در فلسفه و زبان‌های شرقی(فارسی)، موفق به گرفتن مدرک در فلسفه و همین طور علوم سیاسی (دکترا) شد، وی همچنین در سال 1988، مشاور UNOCA (دفتر هماهنگی‌های افغانستان سازمان ملل متحد) بوده است، روآ در زمینه مسائل اسلام سیاسی، خاورمیانه و آسیای مرکزی نیز تحقیقاتی دارد. علاوه بر این، روا مقالات بسیاری درباره روابط خارجی ایران نوشته است.
وی برای نوشتن کتاب جدیدش، سراغ زندگی جوانانی رفته که از اروپا به داعش و دیگر گروه‌های سلفی پیوسته‌اند و نهایتاً خود را در عملیاتی انتحاری منفجر کرده‌اند. روآ دریافت که زندگی این جوانان شباهت‌هایی انکارناپذیر با همدیگر داشته: اغلب دورانی از بی‌بند‌و‌باری را گذرانده‌اند، سپس ناگهان نوزایی دینی شدیدی را تجربه کرده‌اند و به فاصله‌ای کوتاه به استقبال جنگ و انتحار رفته‌اند، اما آنچه هیچ‌وقت اهمیتی برایشان نداشته، خود اسلام بوده است.
ظهر جمعه به وقت محلی نیوزلند رسانه‌های این کشور از وقوع حمله مسلحانه به دو مسجد در شهر کریست چرچ خبر دادند. بر اساس آخرین آمار در این حادثه 49 نفر کشته و 30 نفر زخمی شده‌اند. نخستین مسجدی که مورد حمله قرار گرفت، مسجد نور بود که یکی از تروریست ها به نام «برنتون تارانت» در لحظات پیش از حمله به مسلمانان در مسجد، می‌گوید این کار را برای کاهش نرخ مهاجرت مسلمانان به کشورشان انجام می دهد! و این خود نوعی اقناع کردن مردم است که اگر شاهد علمیات های خونین و وحشتناک هستید و جان تان به خطر می افتد، فقط به خاطر مسمانان مهاجر یا مهاجرت مسلمانان است!
وی مانیفستی که پیش از انجام این عملیات تروریستی داشت، با مخاطب قرار دادن مردم تریکه گفت: می‌توانید در خاک خود با آرامش زندگی کنید، به شما آسیبی نخواهد رسید. در سمت شرق. اما در سمت غرب(بخش اروپایی استانبول) جایی را برای زندگی امتحان نکنید و نه در اروپا، زیرا شما را خواهیم کشت.
ما به کنستانتینو پولیس(قسطنطنیه سابق و استانبول فعلی) آمده و همه مساجد و مناره‌های شما را ویران می‌کنیم. آیا صوفیه از مناره‌ها پاکسازی خواهد شد و کنستانتینوپولیس(استانبول) مجدداً مسیحی خواهد شد!
و این سخنرانی به نوعی از آغاز جنگ های نوین سلبی را خبر می دهد!
به هر حال چیزی که در این زمینه بسیار جای اهمیت دارد، محکومیت این عملیات تروریستی از سوی بسیاری از کشورهاست، مخصوصا ایران، عراق، روسیه، نمایندگان پارلمان انگلیس، اسپانیا، اندونزی، کویت نخست وزیر ایتالیا، شاه بحرین و اوباما .. است که نشان از اجماع بین المللی در برابر تروریسم دارد.
اما آنچه که بیش از هر واکنشی مضحک و جامعه بین الملل فریب به ذهن می رسد، واکنش اسرائیل و عربستان به این کشتار تروریستی است. محکومیت این کشتار و در غم جانباختگان آن بودن از سوی کشوری که مهد تروریسم است بیشتر به یک جُک سخیف می ماند تا یک همدردی .. کشوری جعلی که خود پدر معنوی تروریست هاست، حال علیه آنها موضع گیری می کند! و قطعا در این موضع گیری ترس، نگرانی و شاید هم مردم فریبی خاصی نفهته است.
باید از نتانیاهو پرسید که سال هاست صهیونیست با جعل حادثه ای به اسم هولوکاست مردم جهان را فریب می دهید و به شیوه های مختلف از آنها انتقام می گیرد و با تشکیل گروه های تروریستی و آموزش و هدایت آنها خون هزاران بی گناه را به زمین ریخته است، فلسطین را اشغال کرده و دولت جعلی تشیل می دهد و در آستانه برگزاری جشن پوریم، نسل کشی بزرگی از ایرانیان خود را آماده خوش گذرانی و .. می کند ، آن وقت با چه رویی دم از محکومیت تروریست می زند؟!
اما عربستان که از بشکه های نفتش، خون هزاران نفر بی گناه می ریزد! و حامی مالی گروه های تروریستی است از بی دین بودن تروریست ها می گوید! و این عین واقعیت است چرا که اگر دولتمردان عربستان خود دین داشتند یا حداقل آزاده بودند، مردم یمن در چنین روزهای عذاب آوری گرفتار نمی شدند و هولوکاستی تلخ و جانکاه در این کشور کوچک پیش نمی آمد.
آنچه که باید دولتمردان کشورهای غربی بدانند و به آن آگاه باشند این است که خود کرده را تدبیر نیست، خرج کردن میلیاردها دلار برای ایجاد اسلام هراسی، نقشه کشیدن برای نابودی کشورهای اسلامی و تربیت نیروهای تروریستی بالاخره روزی گریبانگیر خودتان نیز خواهد شد و در باتلاقی که خود با دستان خود درست کرده اید، گرفتار خواهید شد! این باتلاق که به خیال خود برای مسلمانان در جنوب غربی آسیا تهیه و تدارک دیده بودید اینکه آنقدر وسعت یافته است که تا قلب اروپا و آمریکا رخنه کرده است و قطعا حادثه تروریستی نیوزیلند اولین و آخرین حرکت داعش در اروپا و آمریکا نخواهد بود، هر چند که باز هم این مسلمانان هستند که خون شان بر زمین می ریزد اما یقین داشته باشید که دیوانگان داعشی خون ریز دین ندارند و مسلمان و غیرمسلمان نمی شناسند! و امنیت مردم شما چون روزگار نه چندان دور مردم کشورهای عراق و سوریه در خطر است.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
اروپا، داعش، عملیات تروریستی، نیوزیلند
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سیاسی
V
آرشیو