مداخلات زیبایی چهره و انتخابات ایران

وب سایت یورونیوز در گزارشی به بررسی موضوع مداخلات زیبایی برخی از نامزد‌های ریاست جمهوری در ایران پرداخته است.
مداخلات زیبایی چهره و انتخابات ایران
1400/03/27 - 20:54
تاریخ و ساعت خبر:
110998
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - وب سایت یورونیوز در گزارشی به بررسی موضوع مداخلات زیبایی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در ایران پرداخته است.
در این گزارش می خوانیم:
* در روزهای اخیر و مخصوصا بعد از اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یکی از حواشی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد مساله مداخلات زیبایی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری خصوصا «تغییر چهره محسن رضایی» نسبت به تنها یکسال پیش از انتخابات ریاست جمهوری حال حاضر بود.
* بسیاری از چین و چروک‌های چهره او با وجود یکسال بالارفتن سن کمتر شده و شایعه این که فرمانده پیشین در زمان جنگ، «لیفت صورت» و یا « بوتاکس» تزریق کرده در شبکه‌های اجتماعی قوت گرفتند. البته این تنها محسن رضایی ۶۷ ساله نیست که نامش به دلیل این شایعات شهرت یافته است. پیش‌تر شایعاتی درباره محمود احمدی نژاد، دو دوره رییس جمهوری ایران در زمینه تزریق بوتاکس و ژل مطرح شده است.
* البته به گفته دکتر بابک محی، جراح پلاستیک در ایران «همچنان که جراحی‌های زیبایی در میان مردم عادی بسیار بیشتر شده و به همین صورت سیاستمداران هم، به دلیل این که بخشی از مردم هستند» حق دارند به جراحی‌ها و مداخلات زیبایی اقدام کنند.
* از این جراح پلاستیک درباره شایعاتی که درباره محسن رضایی پس از مناظره های اخیر ریاست جمهوری مطرح شد و تغییر چهره او پرسیدیم. وی بدون اشاره مستقیم به مورد آقای رضایی گفت:« نباید فراموش کنیم که بسیاری از سیاستمداران مشهور که مثلا قرار است برای ۴ سال سکان‌های مهم اداره یک کشور را برعهده بگیرند، یا این که دست کم باید حدود یک ماه و دو ماه در جلوی دوربین‌ها و رسانه‌ها حاضر شوند دست به عمل‌های جراحی معمول می زنند. بالاخره این سیاستمداران قرار است در سفر باشند و با مردم در ارتباط باشند. عقل در این باره چه می‌گوید به نظر بهترین کار مداخلات و عمل‌های زیبایی هستند چرا که به نوعی تبلیغ برای این سیاستمداران محسوب می‌شوند.»
* این جراح پلاستیک ایرانی معتقد است که اغلب جراحان ترجیح می‌دهند که در دوران کارزارهای انتخاباتی اگر هم می‌خواهند تغییری در چهره سیاستمداران ایجاد کنند، این تغییرها نباید « خیلی محسوس» باشند.
* بابک محی می‌گوید: می‌بینیم که در ایران هم برخی از سیاستمداران به زیبایی صورت خود اهمیت بیشتری می‌دهند. به نظرم که کار خوبی است.
انتهای پیام/م

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
سبک زندگی
V
آرشیو