بانوی رزمنده و پیشکسوت بسیجی سال های دفاع مقدس:

اخلاص در کار و صمیمیت بین افراد، ویژگی منحصر به فرد سال های دفاع مقدس بود

بانو نظری از بانوان پیشکسوت بسیجی و را رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان باغ ملک استان خوزستان در دیدار صمیمانه با فرمانده بسیج خواهران این شهرستان گفت: تمامی تلاش های من و دوستانم در پشت جبهه های جنگ در برابر شجاعت شهدایی که در خط مقدم جان خود را بر کف دست گرفتند، چیزی نیست ، آنچه تلاش و کارهای آن روزگاران را با ارزش می کرد، اخلاص در کار و صمیمیت بین افراد بود.
اخلاص در کار و صمیمیت بین افراد، ویژگی منحصر به فرد سال های دفاع مقدس بود
1400/07/03 - 11:31
تاریخ و ساعت خبر:
113613
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - خوزستان: گرامی داشت هفته دفاع مقدس ، فرصتی برای تجلیل و تقدیر از یادگاران آن دوران شجاعت و ایثار و مقاومت است. روزگاری که زنان و مردان غیور ایران اسلامی برای دفاع از خاک و ناموس وطن در کنار یکدیگر خالق بدیع ترین فداکاری های شدند که برچشمه گرفته از مکتب سرخ حسینی بود.

در این میان زنان خوزستانی ، شیرزنان با ایمان و مقاوم و غیور شهرها و روستاهایی که مورد حمله و تجاوز دشمن بعثی قرار گرفته بودند، متفاوت تر از سایر زنان ایران اسلامی همگام با رزمندگان در پشت جبهه و حتی خطوط مقدم جبهه فعالیت می کردند و اکنون این زنان روایان صدیق و گویای آن دوران هستند.

بانو نظری از شهرستان باغملک استان خوزستان در جرگه این بانوان قرار دارد. وی در طول سال های دفاع مقدس با اخلاص در پشت جبهه های جنگ تحمیلی فعالیت های بسیاری داشته است . گرامی داشت هفته دفاع مقدس فرماندهان بسیج جامعه زنان و حوزه ام البنین شهرستان باغ ملک میهمان منزل این بانوی رزمنده و پیشکسوت بسیجی بودند.

در این دیدار صمیمانه نظری به بیان خاطراتی از دفاع مقدس و حضور زنان در پشت جبهه های مقاومت پرداخت و گفت؛ تمامی تلاش های من و دوستانم در پشت جبهه های جنگ در برابر شجاعت شهدایی که در خط مقدم جان خود را بر کف دست گرفتند، چیزی نیست.
وی با یادآوری تلاش های خود و دوستانش، افزود: چیزی که آن تلاش و کار ها را با ارزش می کرد، اخلاص در کار و صمیمیت بین افراد بود.
در ادامه این دیدار فرمانده محترم بسیج جامعه زنان باغملک با تاکید بر گرامیداشت یادگاران دفاع مقدس، حضور چنین زنان غیور را افتخار بسیج دانستند.و از تمامی زحمات ایشان و دوستانشان قدر دانی کردند.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
دفاع مقدس، رزمنده سال های دفاع مقدس، بانوان بسیجی ، باغ ملک،
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگی
V
آرشیو