" رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در آذربایجان شرقی برگزار شد."

به همت فرماندهان حوزه ها و گردان ها، رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر روز گذشته در اردوگاه شهرستان شبستر برگزار شد. فرمانده سپاه ناحیه شبستر در این رزمایش بیان کرد : خداوند در آیه قرآنی فرموده نترسید، سست نشوید از فعالیت ها حتما پیروز صحنه نبرد هستید اگر اعتقاد و باورتان این است که مومن الهی هستید.
1401/04/05 - 13:07
تاریخ و ساعت خبر:
139597
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - آذربایجان شرقی: به همت فرماندهان حوزه ها و گردان ها، رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر روز گذشته در اردوگاه شهرستان شبستر برگزار شد.
فرمانده سپاه ناحیه شبستر در این رزمایش بیان کرد : خداوند در آیه قرآنی فرموده نترسید، سست نشوید از فعالیت ها حتما پیروز صحنه نبرد هستید اگر اعتقاد و باورتان این است که مومن الهی هستید.

سرهنگ بهمنی با اشاره به حضور بسیجیان در صحنه های مختلف کشور گفت: حرکت بسیجی و حرکت جهادگونه مسئولین عزیز باعث بیمه شدن نظام جمهوری اسلامی شده که در جریان دو سال اخیر ویروس کرونا تنها موجودیتی که نهاد مقدس بسیج در همه عرصه ها ورود کرد.
وی در ادامه افزودند که مقام عظمای ولایت فقیه در دیدار با کنگره عظیم شهدای سرداران فرمودند کسانی که می خواهند برای مردم القای ناامیدی کنند آنها به نوعی آب در آسیاب دشمن می ریزند

بهمنی با اشاره به بیانات رهبری در ارتباط با اهمیت مبارزه با تهاجم نرم و شبیه خون فرهنگی پرداخته و افزود با راه اندازی حلقات صالحین و بصیرت افزایی و آگاه بخشی به مردم نتایج قابل قبولی بدست آمده.

وی به حضور داعش در منطقه اشاره کرد که داعش آمده بود رویای تصرف نیل تا فرات که آرمان اسرائیل بود تحقق دهد. اما مدافعین حرم ایستادند. که پشتوانه مدافعین حرم حرکت بسیج است. که بسیجیان هرکجا نظام خطر افتاده، اظهار موجودیت کرده اند.
بهمنی در پایان اشاره کرد که اهمیت گردان کوثر در امداد و نجات کم از گردان های برادران نبوده و این رزمایش با هدف حفظ آمادگی و افزایش توان رزم گردانها برگزار می شود.

لازم به توضیح است که رزمایش‌های مشابه در شهرهای بناب، عجب شیر و نواحی مختلف تبریز برگزار شد.
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
" رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در آذربایجان شرقی برگزار شد."
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو