مرض بی غیرتی دستاورد رسانه‌های دشمن ایران

رسانه‌های ضد ایرانی چنان بی غیرتی را تزریق می‌کنند که عده‌ای پیشرفت علمی کشور ، افزایش تولید کشور یا موفقیت تیم های ورزشی کشور را هم منفی می‌بینند گویی خودشان ایرانی نیستند! و اگر فردا این حکومت نباشد این موفقیتها را با خودش می‌برد!! مگر می‌شود به این دلیل که با حکومت مشکل دارند با هر موفقیت و پیشرفتی در کشور هم مخالف شوند؟!
مرض بی غیرتی دستاورد رسانه‌های دشمن ایران
1401/09/10 - 10:20
تاریخ و ساعت خبر:
143559
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - کردستان : گاهی فکر می‌کنم اتفاقات اخیر درس های زیادی داشت و مسائل مهمی را شفاف کرد ، ریاکاران زیادی را رسوا کرد، نادانهای زیادی شناخته شدند و نشان داد رسانه چقدر مهم است و به راحتی می‌توان با آن عده‌ای را تحمیق کرد.
کار به جایی رسیده اتفاقات نادری رخ می‌دهد، عده‌ای چنان مسخ شده‌اند که خودزنی می‌کنند!
رفتارهای عجیبی دیده می‌شود که کسی یادش نیست در کشوری اتفاق افتاده باشد.
در طول تاریخ بسیار پیش آمده که جمعیتی کم یا زیاد از کشوری با حاکمیت مخالف باشند اما این دلیلی نشده که علیه هر چیزی در کشورشان موضع منفی بگیرند.
می‌بینید رسانه‌های ضد ایرانی چنان بی غیرتی را تزریق می‌کنند که عده‌ای پیشرفت علمی کشور ، افزایش تولید کشور یا موفقیت تیم های ورزشی کشور را هم منفی می‌بینند گویی خودشان ایرانی نیستند! و اگر فردا این حکومت نباشد این موفقیتها را با خودش می‌برد!! مگر می‌شود به این دلیل که با حکومت مشکل دارند با هر موفقیت و پیشرفتی در کشور هم مخالف شوند؟!
این چه منطق کودکانه و ابلهانه‌ و لجوجانه‌ای است؟ همه چیز باید متوقف شود تا این ساده‌لوحها به خواسته خودشان برسند؟؟!
شماها که تختی را قهرمان و پهلوان می‌دانید مگر در اوج دیکتاتوری شاه و کودتا علیه مصدق با کمک انگلیس و آمریکا، او در مسابقات شرکت نمی‌کرد و مردم هم از او حمایت نمی‌کردند؟
حالا برخی از این مردم چه بلایی بر سرشان آمده و دچار چه مرضی شده‌اند که چنین بی غیرتی در آنها رسوخ کرده است؟
انتهای پیام/*

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
مرض بی غیرتی دستاورد رسانه‌های دشمن ایران
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
زن و خانواده
V
آرشیو