معاون وزیر علوم خبر داد

اینترنت برای دانشگاه‌ها رایگان شد/پیچیدگی اینترنت رایگان دانشجویی

معاون آموزشی وزارت علوم درباره اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان گفت: ارائه اینترنت رایگان به دانشجویان دارای پیچیدگی‌های خاصی است.
اینترنت برای دانشگاه‌ها رایگان شد/پیچیدگی اینترنت رایگان دانشجویی
1399/07/08 - 10:49
تاریخ و ساعت خبر:
94106
کد خبر:
به گزارش خبرگزاری زنان ایران - علی خاکی صدیق با اشاره به اینترنت رایگان ویژه دانشجویان گفت: برای اختصاص اینترنت رایگان به دانشجویان پیچیدگی‌های خاصی وجود دارد که در حال مطالعه بر روی این مساله هستند.
وی ادامه داد: فرایند این کار تا اندازه‌ای پیچیده است باید دانشجویان مشخص شوند یک شماره موبایل ارائه کنند که تمام اینها در حال بررسی است.
معاون آموزشی وزارت علوم افزود: اما آنچه که انجام شده است اینترنت رایگان برای دانشگاه‌ها است یعنی دانشجویان اگر از طریق سایت دانشگاه وارد شوند، اینترنت‌شان رایگان خواهد بود.
وی ادامه داد: هدف اصلی این است که آموزش الکترونیکی رایگان ارائه شود، آذری جهرمی وزیر ارتباطات نیز در این خصوص قول مساعد داده و استقبال کرده است. لیست اولیه نیز فرستاده شده و قرار است فضایی ایجاد شود و دانشگاه‌ها بتوانند اطلاعات خود را وارد کنند.
وزارت علوم، شب گذشته در این خصوص اطلاعیه‌ای داد مبنی بر اینکه، به دنبال برخی پرسش‌ها در خصوص تخصیص اینترنت رایگان برای استادان و دانشجویان، هم‌اکنون ۱۲۰ گیگابایت اینترنت رایگان برای استادان اختصاص پیدا کرده است.
وزارت علوم در حال رایزنی و پیگیری از مراجع ذیربط برای تخصیص اینترنت رایگان جهت دانشجویان عزیز می‌باشد که به محض به نتیجه رسیدن روند استفاده از آن و چگونگی ثبت نام برای استفاده دانشجویان عزیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مهر
انتهای پیام/ز

بازگشت به ابتدای صفحه بازگشت به ابتدای صفحه
برچسب ها:
علی خاکی صدیق، وزارت علوم، اینترنت، دانشجو
ارسال نظر
مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرتان لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
3- نظرات بعد از بررسی و کنترل عدم مغایرت با موارد ذکر شده تایید و منتشر خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
اجتماعی
V
آرشیو